2011年11月30日 星期三

俊介ちゃん之印

最近太太迷上了這隻小狗, 整整吓連我都迷上了, 天天上網追看他的新照片

他好得意, 好靚仔咖.........

好似雄啤啤公仔咁嘅? 係咪真咖?.........

 






看看, 他就是俊介, 今年九歲, 是一隻Pomeranian(博美犬, 香港叫松鼠狗), 剪了個柴犬裝, 好靚仔呀!!!

他真人(真狗才對)比印仔更靚仔.




自從再俊媽媽在twitter上post他的照片, 便立刻風靡了中日台, 每日又好多好多人追看他

俊媽媽錫到佢呀.




又出左幾本書和月曆......又上電視.........

他真係好似公仔咖......不, 是比公仔還漂亮.


http://twitter.com/#!/keep0109

http://twitpic.com/photos/keep0109

http://www.twitvid.com/videos/keep0109

http://www.petoffice.co.jp/chg/index.cgi?pg=idol/001.html

8 則留言:

  1. 小狗好可愛怪呀, 怪不得您們都迷上它, 連它的印仔都有.
    [版主回覆12/04/2011 21:18:32]好kawaii呀!

    回覆刪除
  2. 攝影會:)
    http://umeda-hankyu.jp/nishinomiya/cotocotostage/2011/11/20111121_160908_32088.html
    [版主回覆12/04/2011 21:19:00]今日完成左回家了

    回覆刪除
  3. 真係好可愛 !
    [版主回覆12/04/2011 21:19:10]kawaii!!!

    回覆刪除
  4. 真係好可愛播!個印仔都好Q呀!
    [版主回覆12/04/2011 21:19:36]kawaii到我要整返個印仔.

    回覆刪除
  5. 眼仔碌碌好可愛! ^0^
    [版主回覆12/04/2011 21:20:09]隻眼仔最靚, 笑容又靚.

    回覆刪除
  6. 這隻小狗真係好靚仔wow,係咪你自己的阿,
    ,多謝你的分享!! ~~ '''''''''' ~~~ 我又有新的手繪漫畫發佈 , 如果得閒黎我個YAHOO BLOG 睇下 ~~~ ''''''''''
    [版主回覆12/04/2011 21:20:37]我都想呀........他住在日本千葉縣咖.

    回覆刪除
  7. 你個印仔做得好靚呀!
    [版主回覆12/08/2011 18:58:17]hehe謝謝呀!

    回覆刪除
  8. 不錯的作品 !
    [版主回覆02/07/2012 19:38:23]謝謝呀, 你是橡皮印仔達人呀! 可惜呢排我都冇時間雕印仔呢!

    回覆刪除