2011年3月9日 星期三

2010澳門行 - 12. 何開記 x graffiti

到左澳門, 總會好hea好hea, 每天都睡到自然醒,  如果某天早了醒來, 10:00前可以出動, 我都會心思思去何開記吃傳統早餐.......


何開記..........可能你會覺得他們有點老套, 食物未必是最好味, 但我仍然封了她是三大老食店之一........其餘兩間是 潘榮記(仍在), 三可餅店(已消失).


哎呀, 白糖糕賣清了, 先吃片黃糖鬆糕吧!



"糕腸"是澳門粥麵店的傳統早點.......蘿蔔糕 + 腸粉, 這味食品一併上, 香港人很少這樣吃的. 我自然要入鄉隨俗.


第一次吃"齋蘿蔔糕"已經愛上了, 滑滑的糕, 清甜的蘿蔔, 漸漸不愛臘味蘿蔔糕了, 臘味搶了蘿蔔的甜, 變了臘味糕.


阿婆的白粥真好味呀! 很喜歡這稀稀的, 奶白色的粥粥, 好味, 又不會飽, 吃了好像清了腸胃的滯膩, 很舒服的.




這朝早, 由草堆街走去何開記, 經過這個塗鴉公園, 好漂亮呀, 這裏兩年前還是一個拆了樓的空地.....




見到石堅叔嗎.......^O^





第一天沒吃到白糖糕, 第二天再去, 打孖來!!!




9 則留言:

  1. 齋蘿蔔糕配腸粉食, 加芝麻醬來食....好味嗎? 我都未試過咁樣食.!
    [版主回覆03/11/2011 16:39:00]澳門人好常吃的呢! 有機會妳都吃吓.....糕腸.

    回覆刪除
  2. 多謝介紹何開記.  第二張相是蘿蔔糕和腸粉, 但猜不出第一張相那黃色的糕是什麼; 個面像 "馬仔", 但個底又不似.   請問他們在那個區.  Graffiti 好靚呀, 您好叻可以找到這麼特別的地方.
    [版主回覆03/11/2011 16:41:00]第一張是黃糖鬆糕, 又不是馬拉糕般鬆, 都幾有風味的呢!
    塗鴉公園呢, 就在何開記對面, 新開的, 行行吓見到.

    回覆刪除
  3. 那碟黃色糕點係咪甜架?好似蒸蛋糕!
    蘿蔔糕和腸粉加麻醬甜醬好味道!
     
    [版主回覆03/11/2011 16:43:00]黃糖鬆糕, 唔係太甜的, 都幾好味的
    糕腸, 好吃咖, 尤其是蘿蔔糕, 又滑又清甜.

    回覆刪除
  4. 我最鐘意食何開記D白粥 。
    [版主回覆03/11/2011 16:43:00]yeah!! 我都好喜歡吃呀, 有時阿婆仲會添粥比我地. :)

    回覆刪除
  5. 啱口味嗎 ??
    [版主回覆03/11/2011 16:44:00]好味咖, 香港好少咁吃.

    回覆刪除
  6. 我下個weekend都去澳門wor, 多謝介紹! 傳統小吃總是有種說不出的親切感~
    [版主回覆03/11/2011 16:44:00]去探索吓, 回來分享吓有冇新地方?

    回覆刪除
  7. 我次次都係食人/電視地介紹既地方。有次一早係街邊檔食pork chop包同奶茶, 都唔錯。有間好似係關閘付近, 大大間食河粉, d 餸有雞腳, 都幾得意gar.
    可能要去多幾次先會發現你都唔知既地方啦..haha..
    [版主回覆03/13/2011 00:04:00]我都係初初, 跟旅遊書去吃吃, 然後慢慢把吃的版圖擴大, 關閘, 黑沙環那邊都未詳細行過呢.

    回覆刪除
  8. 真係咁好食?
    [版主回覆03/16/2011 10:16:00]好有街坊風味呀!

    回覆刪除
  9. What's their opening hours?! I can't remember it... I plan to go there in June and hopefully go there when they just "open", cos closer to lunch... most items are gone!
    [版主回覆04/10/2011 14:10:00]I don't know exactly, but I think they open so early......because they provide simple breakfast, plain congee, chinese cakes, fried items, "cheung fan".......we usually go there so late, 10:00 am, to have a latest breakfast.
    You can see here
    http://www.openrice.com/macau
    http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=25193

    回覆刪除