2010年7月12日 星期一

串門子, 吃吃吃

這天一班DIY好友相聚.......在老友的新居



很多很多好嘢吃呀! 美味的17小時包包



C記即場明爐香草蜜糖烤雞.......



好成功呀, 皮脆肉嫩.......



惹味咖哩雞翼煲......



即製豬肉乾......埋來睇, 埋來試.....



清新的冰鎮鮮茄, 酸甜好味呀!



熱情果白朱古力慕司蛋糕, 好滑呀!



無花果巴馬臣芝士蛋糕, 好香呀!



3記即炸春卷........



好香脆呀!



y記拿手黑松露油焗龍利柳, 又香又滑, 愛死黑欖的香味.



即席玩銅鑼燒, 企到滴汗........



最後是本人的"危險輻射"(綠茶+柚子汁)雪芳.......今次用了3黃3白新配方........革命尚未成功呢.........



多款美食, 不能盡錄, 歡迎補充.......


9 則留言:

  1. 每款食一口都肚飽,我回家後都不用再吃東東了
    [版主回覆07/15/2010 11:37:00]那天真係吃左好多home-made好東西呀!

    回覆刪除
  2. 我有些食物沒拍攝,所以要來做"明偷"
    [版主回覆07/15/2010 11:37:00]一於拿去用啦!

    回覆刪除
  3. Fatgarfield 肥加菲2010年7月13日 凌晨2:34

    Such a happy gathering, because so much food! 
    [版主回覆07/15/2010 11:37:00]好開心的一個下午呀!

    回覆刪除
  4. 咁多美食,睇到流口水啦!
    [版主回覆07/15/2010 11:38:00]我真有口福了!!

    回覆刪除
  5. 你好啊...我成日睇你個blog架...不過冇留過言...
    之前我第一次整個紅茶雪芳,但係焗果陣冇爆,只係脹起,同埋縮番哂落來... 係我個爐唔夠高溫,焗得唔夠耐,還是水份太多呢? 頭都大埋...
    唔該你呀....
    [版主回覆07/15/2010 11:39:00]唉, 我的問題仍未解決, 就是升得極高, 也塌得極低........可能是蛋白打得不夠硬身吧........

    回覆刪除
  6. 美食各有特色 !  好吸引。
    [版主回覆07/15/2010 11:39:00]yummy!!!

    回覆刪除
  7. 真係食到好飽, 果晚仲有親戚生日飯焗, 我話已經食左幾個鐘食到好飽, 換嚟少少說話聽呢.
    [版主回覆07/15/2010 11:40:00]哎呀, 親戚不了解我地的聚會真的很多東西吃呀! :p

    回覆刪除
  8. 我怕打蛋白打到一舊舊...真係要試好多個先知道原因

    回覆刪除
  9. 我最近也嘗試黃白相同的方法 , 因為以前做的都失敗, 沒得比較, 你覺得3黃3白和3黃4白做的, 口感有分別嗎?

    回覆刪除