2010年7月16日 星期五

提子圓包

近日低落, 做個最簡單的提子圓包吧.........這是最簡單好吃的包包.


高粉300g 糖40g 鹽5g 速酵母5g 牛油10g 全蛋1個(約55g) 水130-135g 提子乾隨意(浸水一會抹乾)


直接法, 搓滑, 包入提子乾, 初發酵50分鐘(30度室溫), 分割成6份(約100g), 滾圓靜置15分鐘, 排氣, 滾圓, 末發酵約40分(天氣熱, 40分已幾乎過度).


掃蛋液(忘記留起一些, 結果又開了一隻蛋)


180度焗約15分鐘, 出爐待涼



很香軟呢, 只是有點酵母味, 放了兩天也很軟.


焗爐大了, 6個大包也ok, 只是少少kiss :p



12 則留言:

  1. 哈哈~好圓的kiss kiss提子包包
    [版主回覆07/19/2010 14:33:00]圓形是最美的呢!

    回覆刪除
  2. 個包細細地 , 幾好 bor !
    [版主回覆07/19/2010 14:33:00]其實都好大個咖 haha

    回覆刪除
  3. 睇個樣已覺得好好食.....

    回覆刪除
  4. 好Q D的包包
    [版主回覆07/19/2010 14:38:00]幾好食呀!! :)

    回覆刪除
  5. 自制包包好味!
    [版主回覆07/19/2010 14:38:00]係呀, 冇外面的咁多牛油呢!

    回覆刪除
  6. Back to Basic.. 好!
    [版主回覆07/19/2010 14:39:00]對! 簡單才是最好的生活!

    回覆刪除
  7.         做乜近日低落呀,又係煩返工 啲 嘢?但係一見到焗到咁靚 嘅包包出爐就乜唔開心都趕走哂啦!         我唔係咁鍾意掃蛋液,為 咗少少又去開隻蛋,煩!         6 個包包齊齊 kiss 仲正啦,到食時先自己親手搣開,好好 feel!其實入爐前後個 size 變化係咪唔大 o架?                
    [版主回覆07/19/2010 14:40:00]係, 做包是很好的忘憂方法.
     
    kiss包.....又係喎, 下次放近少少.

    回覆刪除
  8. 最近我很懶, 什麼也沒做. 過來吃你的.
    [版主回覆07/19/2010 14:43:00]懶有懶的開心........隨便吃吧, 我會不停整的.

    回覆刪除
  9. 好靚呀 ! 夠 Basic 呀. 難做嗎? 因為我從未自己做過包包。都想試下呢款,全家都鐘意食。
    [版主回覆07/20/2010 10:44:00]呢個好易做, 直接法, 過程快, 夏天更快

    回覆刪除
  10. 請問這個份量是不是只可以做到六個大包包呀? 你焗的度數及時間是多少呀? (如果再做細個啲! 度數及時間是否都是一樣呀?) 不好意思有咁多問題!
    [版主回覆07/24/2010 14:21:00]係呀, 係6個大大個的, 可以做細個d, 焗的時間是短一點, 不過主要都是睇包的顏的吧, 沒確實時間的.

    回覆刪除
  11. 你話係最簡單的麵包, 但這是我最鍾意的.
    [版主回覆07/24/2010 14:23:00]冇錯呀, 其實我愛吃港式提子麥包的, 不過我不想煮黑焦糖, 下次用黑蔗糖做, 更香呢!

    回覆刪除
  12. 唔洗落牛油@@?
    [版主回覆12/02/2010 20:00:00]係喎, 唔該晒....
    .....加少少啦, 唔駛太多 hehe

    回覆刪除