2010年4月18日 星期日

柳川慕情

旅行回來, 重返現實, 面對接踵而來工作上的煩惱.


今天ot回來, 心很累, 沒時間玩烘焙了, 拿起雕刻刀, 彷彿要把幸福的一幕, 再次深深的刻在膠片上......



慕情.......


    .....很喜歡一些日本名詞, 本身已很詩意


柳川慕情這個名不是我作的, 其實它是柳川一種著名點心的名字.


--------------------------------------------------------------------------


下面的印不是我刻的呀........  :p


今次到九州, 紀念印仔出奇地看不到, 只有兩處地方找到......


異國風情和懷舊之市鎮---長崎驛



小倉城 - 登閣記念



 


13 則留言:

  1. 印仔越見刀章。  
    [版主回覆04/18/2010 22:21:00]謝呀, 如果有一天, 我可以雕到下面那兩個, 就好了.....真係有人得呀!

    回覆刪除
  2. 你真係越雕越靚啊
    [版主回覆04/18/2010 22:25:00]d直線, 平滑曲線呀仲係雕得有d牙煙, 反而肥曲的凹突紋易雕呢

    回覆刪除
  3. 我十月都去日本, 是去福島攝影.......
    [版主回覆04/19/2010 08:54:00]太羨慕了, 是紅葉時節呀!

    回覆刪除
  4. 其實上次你介紹印仔手帳我已經想講架喇!我都會去到每個火車站就周圍搵印仔chop呢!不過冇你咁有心思chop落本咁有和風嘅手帳上面。當年還未寫blog嗰陣,會每日返酒店筆錄遊記,印仔就喺chop喺遊記入面;後來寫blog,就只chop喺白紙...我都好想買番本手帳學吓你咁呢!請問嗰啲手帳喺咪喺日本啲紙品專賣店先有?tokyo hands會唔會有呢? 仲有,我想講,你好叻呀!見你學整印仔唔喺好耐,已經可以雕到手到拿來嘅印仔,令人羡慕呢~~~
    [版主回覆04/19/2010 09:02:00]我的印仔簿, 應該係好多年前在一些專賣和紙的店子買到的, 可能是津和野.........今次我都有著意去一些和式店找, 文具點找, 可惜都沒有再發現了..........我也不知Tokyu hands有沒有呢........
     
    從前我都會寫下簡單的日記, 不過現在數碼相太方便了, 以相代筆........
     
    今次發覺有紀念印的地方不多呀, 連太宰府, 柳川站, 由布院站等的地方都沒有呢, 有點失落.
     
    雕自創印仔不難呀, 只要選好照片, 略為處理, 縮小, print出來, 就大致上可以描下來了, 最難是要慢慢雕, 這次我都雕了兩次呀.

    回覆刪除
  5. 嘩! 對着張相就可以雕到咁似. 真係佩服.
    [版主回覆04/19/2010 15:09:00]其實係print出來, 再描圖呢, 不太難呀!

    回覆刪除
  6. 咁你幾時會雕個 '櫻花' 印呀?
    [版主回覆04/19/2010 15:09:00]我都會呀, 不過未找到更好的櫻花圖案.

    回覆刪除
  7. 嘩, 你學咗咁短時間都刻得咁靚, 真係好勁呀!
     
    我諗"小倉城"o個個你應該ok喎!
    [版主回覆04/19/2010 21:10:00]我好有興趣呀, 1小時左右, 就可以親手刻下
     
    小倉城, 都ok, 但它好多直線和平滑線條, 呢方面我比較弱d

    回覆刪除
  8. 越來越多出品,而且件件精美,我還沒開工添
    [版主回覆04/19/2010 21:11:00]練多幾個, 就好快進步的了, 快d開工啦!

    回覆刪除
  9. 「今次發覺有紀念印的地方不多呀」←認同。我都發現唔喺個個站/景點都會有印仔,我起初以為喺我眼盲搵唔到,似乎真喺有逐步消失嘅嫌疑。希望唔好啦~~~
    [版主回覆04/19/2010 21:05:00]係啦, 不知是巧合還是他們的風氣變了, 去日本的其中一個好有感情的是好多旅遊點和交通站, 都有很特色的印台, 令我覺得那地方更有人情味, 搜集印仔, 回來又可回味一番.......
     
    .......希望這優良的傳統不會消失啦!

    回覆刪除
  10. 真係好似
    [版主回覆04/20/2010 20:56:00]copy幅相呢!

    回覆刪除
  11. 加油呀moon哥, 所以我每次都好珍惜旅遊時光...
    [版主回覆04/20/2010 20:58:00]係呀, 想起都好開心, 講足半年呢!

    回覆刪除
  12. 好靚呀, 線條乾淨俐落, 好有生氣.
    我諗我整污漕貓就最似嘞...

    回覆刪除
  13.         你 嘅雕功手藝真了不起呀!

    回覆刪除