2010年4月12日 星期一

2010九州之旅-4.柳川-曳搖共對輕舟

下一站是西鐵線旁的小水鄉 - 柳川, 日本大詩人北原白秋的家鄉.......


......先去坐船仔, 感受一下柳川的詩意......



船夫嬝繞的船歌......


水波輕撞船底的拍擊聲......


春風吹拂旛旗的颯颯聲......整個人也放鬆了.



詩意自然從空氣中滲透出來........



水面點點落櫻, 船在花上滑行......





船在中途靠在小食店, 好雅致的旗幟......





婆婆帶著小孫女來看船........好溫馨和純品.......



あの眼の光るのは
星か、螢か、鵜の鳥か
螢ならばお手にとろ、
お星様なら拝みませう。


節錄自 "水鄉柳河"----------北原白秋


http://www.aozora.gr.jp/cards/000106/card4986.html


 


難怪是詩聖之鄉.......



遊完河了, 是時候找吃了,


柳川的東西, 真好吃........先在河邊臨窗的座敷喝杯茶.....



11 則留言:

  1. 睇見旅行相片很高興,仿如自己也身於船上,感受櫻花飄落。
    [版主回覆04/13/2010 07:32:00]櫻花真係落得七七八八, 幸好還有數棵看看.

    回覆刪除
  2. 請問你係跟團定係自由行呀?
    [版主回覆04/13/2010 13:44:00]係自己去咖

    回覆刪除
  3. 嘩~~~ 坐船仔遊河賞櫻好詩情畫意啊! 睇相睇得到天氣真喺好好,連貓仔都享受日光浴呢!
    [版主回覆04/13/2010 17:48:00]那天真係好回味, 回味又回味........仲有好好吃的東西, 更難忘, 下回講.

    回覆刪除
  4. 鴨子在櫻花花瓣滿佈的湖中享受 SPA 之樂
    有趣!

    [版主回覆04/13/2010 17:47:00]嗰d鴨鴨又肥又美......又冇人騷擾, 優優悠悠, 真係幸福的鴨子.
    由於當時用中長焦鏡, 大家都在動, 只係得一兩張靚d咋.

    回覆刪除
  5. 好靚呀!......

    [版主回覆04/15/2010 08:43:00]d風景靚過我d相呀!

    回覆刪除

  6. 好靚呀
    [版主回覆04/15/2010 08:43:00]現場仲靚呀!

    回覆刪除

  7. d雲好靚呀, 香港好少機會見到咁靚嘅天空 lu, 如果我去到果度我會大啖d吸多幾吓新鮮空氣呢.
    [版主回覆04/15/2010 08:45:00]係呀, 呢兩個月我都未見個藍色的天空, 係旅行見到......d空氣仲有淡淡的水味呀. 清新.....

    回覆刪除
  8. Yea~!我都剛去完九州賞櫻呀!
    [版主回覆04/15/2010 08:45:00]中到正嗎?

    回覆刪除
  9. 跟你差不多,有滿開,有葉櫻也有散櫻。我31/3到7/3走,只玩了北九州。13年無去九州,今次有意外驚喜,希望有機會再去走多轉。
    [版主回覆04/15/2010 15:57:00]咁我地時間差不多喎, 櫻花都開得7788了, 幸好仲有得看.
     
    我都10多年冇去九州了, 不知下次會是那年?

    回覆刪除
  10. 睇相已經咁咁咁咁咁靚 ~ 我諗現場睇一定會嘩嘩聲jet
    [版主回覆04/16/2010 13:18:00]在現場, 只覺賞心悅目, 心情輕鬆, 好歎咖.

    回覆刪除
  11. 我上次秋天去...覺得柳川不美...不值一去..
    但你影D相影靚咗果到好多!
    [版主回覆04/17/2010 12:53:00]去旅行, 真的很講天時, 地利, 人和, 心情呢.......一期一會, 每次都會有不同的感受.........我想做人也是這樣.

    回覆刪除