2009年12月16日 星期三

聖誕曲 - It came upon a midnight clear

這首也是我所喜歡的......



這是我製作的, haha!




11 則留言:

  1. 好聽呀 !
    [版主回覆12/17/2009 09:13:00]我都係喜歡聽這些老聖誕歌 !

    回覆刪除
  2. 你的聖誕氣紛仲濃厚過我們呀
    [版主回覆12/17/2009 12:09:00]係呀, 我係讀教會學校大的, 雖然不是教友, 但有一份回憶, 12月就會冒出來了.

    回覆刪除
  3. 不會從失敗中找尋教訓的人,成功之路是遙遠的。                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
    [版主回覆12/17/2009 12:07:00]原來你們是人類, 那麼那個煩死的驗證碼失效了

    回覆刪除
  4. 好勁呀, 自己整埋video添!
    [版主回覆12/18/2009 07:49:00]youtube找不到理想的, 只好自己整, 好玩的呢!

    回覆刪除
  5. 美境加好聽的歌.... 真回味!
    我最喜歡聖誕的.... 不是因有禮物...而是那種親切的氣氛
    師父好嘢!再製作多些啦!
    [版主回覆12/18/2009 07:53:00]會呀, 不過要仲有好多ot等緊........一假期, 又去了玩 :p

    回覆刪除
  6. 喂, 我都係讀教會學校, 但從來都冇用這些聖誕歌.  聖誕氣氛呢就一般啦, 緊係最後果日返去玩咁囉.
    [版主回覆12/18/2009 09:09:00]我呢, 小學係最朦朧和最深刻的, 學生在鄉村, 每逢聖誕, 都有一些聖誕裝飾, 教堂仔有個聖景, 音樂堂又教唱聖誕歌, 個個同學都識唱(記得直到現在), 聖誕崇拜仲有一次訓導主任扮聖誕老人(哈真係好攪笑)........
     
    中學呢, 就崇拜吓咁啦, 聖誕聯歡會玩吓咁啦.
     
    大學的環境好好, 聖誕節教堂有個大的聖景, 燈飾, 冇乜party了, 靜靜地去行吓, 小時候的感覺又走出來.
     
    咁都好, 冬天多d 好的feel.........ot時也有d溫暖.

    回覆刪除
  7.         你係教徒呀?好似好鍾意聖誕節喎!         你整果首係邊個唱 o架?
    [版主回覆12/19/2009 08:19:00]我不是教徒, 不過都接觸左基督教好耐, 有少少認識, 我欣賞的是冬日裏有一個平安的節日, 所以我唔喜歡什麼狂歡呀, 派對呀, 噴雪呀, 幾百元聖誕大餐........我反而幾喜歡天主教的彌撒, 聖堂, 聖詩, 聖誕音樂會的氣氛. 仲有部份聖誕食物, 可惜我未試過外國那種, 一家人吃聖誕晚飯.
     
    邊個唱.......我要找找, 因為來自一隻雜錦cd

    回覆刪除
  8.         咁你就整番個 stollen、樹頭蛋糕同薑餅,與家人一齊分享,仲有火雞呀!
    [版主回覆12/22/2009 22:02:00]我食就得, 邊識整!

    回覆刪除
  9.         你駛唔駛咁謙呀,對你 嚟講果幾樣都係碎料啦!
    [版主回覆12/23/2009 07:35:00]冇o厄你, 除了簡單包餅, 其他乜都唔識, 等我第日再得閒d啦, 才研究烹飪!

    回覆刪除
  10.          " 等我第日再得閒d啦, 才研究烹飪! "         會唔會要等到你退休先得閒 o架?你依家成日都要開 OT!
    [版主回覆12/30/2009 08:39:00]我估都要了, 平時玩吓烘焙已冇乜時間剩了.

    回覆刪除
  11.         咁希望 喺我有生之年能夠見到你 嘅 "正菜" 啦!
    [版主回覆01/01/2010 00:19:00]快了快了, 我都希望有生之年可退休!

    回覆刪除