2009年12月18日 星期五

和小朋友一起做的銅鑼燒

外甥仔由外國回來探親, 他除了喜歡一般小孩的遊戲(即係打機啦)外, 玩對弄包餅很有好奇心........


......他住的城市很多東方食物的呀, 也愛吃銅鑼燒, 名字也說很對, 香港人反而多叫叮噹燒餅或紅豆餅之類. 當太太告訴他, 舅父也會做銅鑼燒, 他很驚訝(可能還有一點仰慕, haha!) : 真的嗎?


好, 找一個空檔日子的上午, 我就做了一個黑糖銅鑼燒, 今次有個助手仔.



今次跟足一個日本網頁的舊食譜


雞蛋 3個
黑砂糖 150g
蜜糖 1大匙
味醂 1大匙
蘇打粉 1/2小匙 + 水1小匙
水 150cc
低筋粉 180g + 粟粉30g


粒粒紅豆蓉 適量


拌勻材料, 慢火白鑊(易潔鑊), 每次一大匙, 倒入麵漿成圓形, 煎熟一面至起泡泡反轉另一面, 煎好一片片, 塗紅豆蓉, 夾起, 用烙印烙上公仔.


 


效果比從前好了, 放一段時間也不會很快變硬呢, 用了罐裝日本紅豆, 雖然有點水水的, 味道反而很好.......



望著我們的背影, 她們常說 : 你兩個真係好相似! haha!



20 則留言:

  1. 你個外甥仔好幸福呀, 有個這麼叻的uncle 做銅鑼燒給他食.  那些銅鑼燒做得好靚. 
    [版主回覆12/18/2009 21:48:00]一起玩吓啦, 難得他有d興趣玩!

    回覆刪除
  2. 真係佩服,樣樣都識整。仲咁 CUTE 個個面上都有公仔。
    [版主回覆12/18/2009 21:49:00]我係識d簡單嘢咋, 個烙印幾得意呀!

    回覆刪除
  3. 外甥多似舅麻。 聖誕快樂!
    [版主回覆12/18/2009 21:50:00]哈哈, 係呀!
    聖誕快樂!!

    回覆刪除
  4. 嘩...好果我舅父識做就好la.
    [版主回覆12/18/2009 21:51:00]咁你又整比妳外甥吃啦!

    回覆刪除
  5. 很靚呢......moon,我都想食啊......

    [版主回覆12/18/2009 21:52:00]新鮮吃都幾好吃, 但係唔放得耐呢.

    回覆刪除
  6. 舅父, 你今年做的銅鑼燒,個個都圓碌碌,好似"搖搖"
    [版主回覆12/18/2009 21:53:00]我外甥話, 最好玩就係煎到圓形的時候!

    回覆刪除
  7. 我諗小波比一定好開心。
    [版主回覆12/18/2009 21:53:00]滿足左好奇心, haha!

    回覆刪除
  8. 你外甥真幸福,有你0甘ge舅舅,么都会正,仲是不完美不收货。
    [版主回覆12/18/2009 21:54:00]哈哈, 有d失敗作品, 冇上鏡, 即食!

    回覆刪除
  9. 好靚! 我個仔都好鍾意食, 可否share食譜呢? 謝!
    [版主回覆12/18/2009 21:56:00]冇問題, 呢個食譜係最基本的, 我改了用黑糖, 只係所有食譜都係放不久, 放一段時間就變硬了.

    回覆刪除
  10. 外甥多似舅,弄包弄餅, 有 繼承 人 lor
    [版主回覆12/19/2009 07:55:00]咁又唔駛, 第二時他大了, 記起細個我和他做過烘焙, 又有興趣玩, 咁已經好好了.

    回覆刪除
  11. 好可愛呀 ! 請問個烙印在那裡買的呢?
    [版主回覆12/19/2009 07:58:00]係有朋友訂開, 我託他買的, 香港也有agent代訂的, 去看看
     
    https://www.felissimo.com.hk/gc/hk/tc/

    回覆刪除
  12. 我的其中一樣至愛^~^v
    [版主回覆12/19/2009 08:00:00]我都喜歡吃, 但係做得未夠柔軟, 在sogo下面買的本高砂屋和源吉兆庵的, 好吃好多, 不知怎做.

    回覆刪除
  13. 睇食譜, 原來咁容易. 要試下喇. 你外甥當咗你係偶像了吧.
    [版主回覆12/19/2009 08:03:00]好易整, 係落pan煎時要練下手勢, 咁就圓d, 但係唔夠出面咁柔軟了.
     
    我外甥同我都幾friend咖 ^o^

    回覆刪除
  14. 如果放向個圓形的盤到煎咪實圓囉? 這些都係即做即食好.
    [版主回覆12/19/2009 09:41:00]哈哈, 我估會好似一個McMuffin(豬柳漢堡)咁 haha!

    回覆刪除
  15.         好掂 啫,好睇又好食,好羨慕你外甥呀!
    [版主回覆12/21/2009 12:34:00]哈哈, 相信第日他都會玩烘焙

    回覆刪除
  16. 今次呢d好靚啊﹗可以過年做黎送禮呢
    [版主回覆12/21/2009 12:34:00]好就好, 不過每次煎一片, 好花手功呢.

    回覆刪除
  17.         " 哈哈, 相信第日他都會玩烘焙 "         呢 啲咪叫做有其舅父必有其外甥囉!         係呢,個烙印易唔易買到,大約幾銀?

    回覆刪除
  18. 個燒餅好靚呀........
    我又想整先.
    不過唔知唔加味醂..............得唔得既呢....
     
    [版主回覆12/22/2009 13:33:00]試吓啦, 冇味醂可以唔落, 分別不大的呢!

    回覆刪除
  19. 個個都一樣大, 好靚呀!
    我都好想整, 但係又無個印! 有印靚好多啊!
     
    上次我侄女返香港, 同佢一齊整意粉&pizza, 都好開心呀!
    Enjoy!
    [版主回覆12/22/2009 13:35:00]係呀, 小朋友有興趣整吓食物, 都好好呀!
     
    銅鑼燒每次一中式匙, 咁就差不多了.

    回覆刪除
  20. 銅鑼燒, 印了個小羊烙印, 真的很可愛~
    [版主回覆01/10/2010 20:17:00]好好玩呀, 難得有人陪我玩!

    回覆刪除