2009年11月16日 星期一

尋找塘福

請看!


http://hk.myblog.yahoo.com/kin-4430/article?mid=4454


如果大家發現這大龜的下落, 請告知網主.


5 則留言:

  1. 我諗塘福唔會走到嚟鴨脷洲掛.
    [版主回覆11/17/2009 12:46:00]傳開去咁啦, 係大海撈針嘅.......龜係不會走咁遠, 人就會帶牠走好遠.......

    回覆刪除
  2. 家中寵物走失, 心如刀割
    塘福你乖啦 ! 快D回家 ! 家人好掛念你
     
    [版主回覆11/17/2009 12:45:00]希望啦......擔心的是自己走失, 也是有時有些外人所為.......我想起大澳的貓貓.

    回覆刪除
  3. 希望祂早日尋回.
    [版主回覆11/18/2009 10:54:00]希望啦, 其實都好渺茫, 我估, 唔係小狗的問題, 也不是塘福的問問, 可能係人為, 因為塘福自己開不到閘, 也走不快...........但牠是珍貴動物.........

    回覆刪除
  4. 哈哈哈..........報告sir! 我見到小三帶佐佢去臺灣遊呀!
    [版主回覆11/18/2009 10:56:00]呵呵呵, 原來如此, 難怪成日見到有d嘢跟住佢啦, hahaha

    回覆刪除
  5. 一定好快揾到啦,事關非洲盾臂龜好難養,你哋都可以養到咁大隻,跟你一世。我以前養死過無八隻都六七隻,米無緣囉!
    [版主回覆11/20/2009 18:29:00]希望啦, 如果塘福係自己走左出門口, 就易d找到, 街道都識得亞堅和塘福, 如果係有其他人做的, 就渺茫了.

    回覆刪除