2009年11月13日 星期五

東歐行 - 第十三站-奧地利-煙雨中走向薩爾斯堡

離開碧湖不久, 霧色籠罩下來, 煙雨中, 飛奔向奧地利的漂亮小城Salzburg......車逆風而行, 雨絲斜斜的掃過, 煙霧裏的阿爾卑斯森林.....



很懷念的阿爾卑斯山, 崇山峻嶺下是松木森林, 森林下是翡翠一樣的草坡, 幾間精緻純樸的木屋點綴上上面......這是世上最美中的最美的鄉郊, 孕育出偉大的歐洲人文風貌.


這裡雖然只是餘脈, 在煙雨中仍是那麼醉人......(還有, 我是在飛馳中的旅遊巴士上hand held拍的.......haha)



Salzburg是我最喜愛的歐洲小城, 每一次來, 都令我很舒暢開懷.......可惜天色不好, 否則夕陽斜照的薩爾斯河兩岸真是風光明媚.......



這裏還是我最喜愛的Mozart和指揮大師Karajan的故鄉......對我份外有感情.



Mirabell Garden, 無論晴天雨天, 都是那麼明媚動人.......


           



仙樂飄飄處處聞(The Sound of Music) Trapp家的大宅.......的場景.





走進薩爾斯堡大教堂(Salzburg Cathedral), 剛好有人在練習管風琴, 實在太好氣氛了.




McDonald, Zara......這些香港也有的連鎖店, 不知怎的到了歐洲, 也變得貴氣起來.



明天, 我將第一次在雨中漫步在Salzburg......


7 則留言:

  1. 第一張相好像一幅漂亮的油畫, 美極了.
    雖然細雨綿綿, 看來還是挺舒適的.
    麥記無處不在呵.
    [版主回覆11/14/2009 22:29:00]我影左好多幅, 都好滿意在車上也影到幾似樣.......真好彩連阿爾卑斯的雨境都睇埋.
     
    麥記在歐洲都有的 , 不過歐洲人唔係好睇得起它, 所以就要升格, 將自己裝扮得高貴d, 希望打入歐洲人的社會.
     
     

    回覆刪除
  2. 第一張靚到似一幅油畫....   你用咩相機影丫 ?
    [版主回覆11/14/2009 22:32:00]hehe, 我用的只係一部最傻瓜的傻瓜dc, 所以係當時個景靚!

    回覆刪除
  3.         第一幅相好似中國水墨畫!         乜原來 Karajan 係奧地利人 嚟 o架!
    [版主回覆11/14/2009 22:53:00]都有d似噃.......
     
    係呀, 他係Salzburg出世的, 柏林成名.

    回覆刪除
  4. 第一張煙雨濛瀧的阿爾卑斯森林美極了!同意 好似中國水墨畫!
    [版主回覆11/15/2009 21:46:00]阿爾卑斯山本身就是一首詩呀!.......

    回覆刪除
  5. Mirabell Garden比我想像中細,以為好大添
    我都好鍾意佢地D商店招牌,好古雅好靚!
    有無上去莫札特故居睇樓呀~~~
    [版主回覆11/16/2009 10:42:00]Salzberg都係細細, 的的式式的呢..........
     
    有上去呀, 不過其實都冇乜嘢莫札特的東西留下了, 參觀左以前的建築物的內籠, 間隔等, 都幾得意.

    回覆刪除
  6. 第一張煙霧裏的阿爾卑斯森林, 一點都不真實好似水墨畫呀 。
    [版主回覆11/17/2009 18:57:00]阿爾卑斯山脈真係好似發夢咁靚, 留下好多美麗的回憶, 可惜那時SLR又壞左, dc又未流行.......希望將來可以再去拍返, 又或者留在矇矓的回憶中係最靚的.....

    回覆刪除
  7. 好喜歡薩爾斯堡這地方. 那兩個招牌就係我迷途嘅地方呢.
    [版主回覆11/17/2009 19:01:00]呢個城市真係好charming, 雖然都旅遊化了, 但係好精致, 我仲想再去逛吓d冷門窿窿罅罅, 仲有山上的主教城堡......
     
    ........哈哈, 我每次都係約定moon嫂在大街會合, 跟住就分頭逛, 她去店子, 我周街逛.

    回覆刪除