2009年6月18日 星期四

怪包實驗

想左好耐, 想試一樣嘢..........終於做了, 就是這個怪包,


各位看得出有什麼怪嗎?........




這個圓咕嚕的是一次發酵包  : 搓好甜麵團 -> 一次發酵50分鐘 -> 入爐.


做腸仔卷那天, 意外(因大頭蝦)多做了一個甜麵團, 左想右想不想浪費, 就做這個實驗吧! 究竟發到脹卜卜未經排氣的麵團, 爐爆勁唔勁? 麵包的質感如何? 老化快唔快?




  


結果是 :


爐爆普普通通 - 原來不是發酵得多氣體, 爐爆就勁, 最重要是有冇漏氣.


麵包質感 - 是鬆軟但散散的半糕半包, 同一類麵團, 經過排氣再發酵的, 煙韌和組織靚好多. 明白了!!! 做長時間發酵包, 翻麵的重要性.


老化 - 出乎意料的, 是老化也很慢, 三天之後, 雖乾散了少少, 但竟然仍有一定的軟度, 由於一早切了件, 要包錫紙才返焗, 竟然還是鬆軟的呢!



10 則留言:

  1. 咁,甜包唔駛搽其他料,最多加片牛油就好好味啦?
    [版主回覆06/18/2009 14:00:00]係呀, 牛油搽甜包, 好香呀!!! 不過我怕........所以焗軟了當蛋糕吃, 好好吃!

    回覆刪除
  2. 唔... 很好的實驗.
    [版主回覆06/18/2009 14:04:00]係呀, 好奇嘛, 點解正常麵包都要發兩三次.........完來是有原因的.
    下次試吓其他麵團先.

    回覆刪除
  3. 啊~ 梳突士呢!!!
    [版主回覆06/18/2009 20:35:00]係! 喲囉師姑, 我呢家姨是媽時!

    回覆刪除
  4. 你果然好有實驗精神~ 佩服佩服
    [版主回覆06/19/2009 07:44:00]講得好聽, 係好奇心..........

    回覆刪除
  5. Good experiment.
    [版主回覆06/19/2009 07:45:00]再直接d, 係亞茂...........

    回覆刪除
  6. 你咁有好奇心,又肯做實測、不斷鑽研,不如考慮吓轉行做科學家、發明家....etc
    [版主回覆06/20/2009 07:59:00]嘩, 我點得丫, 不過如果有人請我, 我又唔拘呀, 不過世上那有咁傻肯請我

    回覆刪除
  7. 之前解剖完雪芳, 而家又嚟解剖包包呀 , 好厲害呀你 !
    [版主回覆06/20/2009 08:02:00]解剖.......好得人驚喎 .........我都係好奇, 和他們談談情啫

    回覆刪除
  8. 我重估會死死實實添, 都唔錯喎. 咁你做多啲實驗比我哋參考喇
    [版主回覆06/20/2009 08:04:00]係好鬆軟的, 不過就散散的.......唔知鹹麵團又點呢?

    回覆刪除
  9. 你說對了...亞茂 !  記住 :  硬咗可以加些少 seasoning 做 麵包乾或 croutons啊!! 我至愛!!
    [版主回覆06/20/2009 21:30:00]這個港包不行呢, 它很軟, 因此焗乾後會散晒, 歐包就可以, 下次試吓先

    回覆刪除
  10. 我看你遲早會跑去將小麥磨粉做麵包

    回覆刪除