2007年6月2日 星期六

Kinako豆香雪芳蛋糕

參考了曾美子的"雪芳蛋糕", 改變了其中的一些成份, 做了三次實驗

.

因為用上了黃豆粉(Kinako), 豆油的成份, 令麵漿黏不緊模邊上升.

蛋糕的鬆發較難控制呢, 我用25g黃豆粉+50g麵粉, 發到過了龍, 像頂高帽......下面這個, 我用了30g黃豆粉+50g麵粉, 就發得不夠盡情了......唔, 有機會再試!

博多屋的豆乳真是好香, 收回之前說日本黃豆不香的說話, 加了黃豆粉, 很有黃豆香呢!

16.5cm戚風模

蛋黃3+糖20g+油40g+無糖豆乳+60g----順次序充分打至淡黃杰杰的, 加入豆乳後充分打勻

低粉50g+無糖黃豆粉30g------過篩兩三次, 將2/3拌入蛋黃漿中, 麵漿是杰杰的

蛋白4+糖40g------打發至幼滑企身, 1/3蛋白->1/3粉類->2/3蛋白 輪流拌入蛋黃漿

入模, 入預熱170度焗爐, 焗25-30分. 待涼脫模

呀! 這個蛋糕也是徒手脫模


18 則留言:

  1. 好成功呀﹗似乎真的要用博多屋豆乳才行﹗

    回覆刪除
  2. 真係有豆味呢 我有幸食到半個  thanks a moon  

    回覆刪除
  3. 徒手脫模 0甘你家中的脫模刀可以退役了。

    回覆刪除
  4. 是呀Angel, 還要加黃豆粉呢!不過加了蛋糕冇咁滑.

    回覆刪除
  5. RAIN, 我都好開心可分享呀, 多試做吓, 比d意見啦

    回覆刪除
  6. 小三, 我也是多用抆刀脫模呢! 脫模刀不多用, 現在連抆刀也可休息了......

    回覆刪除
  7. 好有挑戰精神喎!!!比我就放棄咗好耐啦!!! 你的徒手脫模好靚喎!!!雖然我都係用徒手脫模,但你靚過我呀!!!

    回覆刪除
  8. 係呀Hallelujah, 我很死心眼呢!! 不過的確很喜歡玩. 徒手脫模我也是因見到妳的成功,我才敢試呢!

    回覆刪除
  9. 請問要唔要加泡打粉?

    回覆刪除
  10. 堯堯媽咪 我的雪芳蛋糕是完全不下泡打粉的, 試吓啦!

    回覆刪除
  11. Fatgarfield 肥加菲2007年6月4日 晚上11:11

    Another chiffon flavour added to your list. Do you keep a count of all of them? One day, I'll publish a cookbook for you!

    回覆刪除
  12. Fatgarfield, 妳也剛online! .......hehe, 我的雪芳蛋糕也是來自cookbooks的呢!

    回覆刪除
  13. moon, 很久無吃雪芳蛋糕了!  最近吃過的是芝麻雪芳呢! 

    回覆刪除
  14. 個然...........係出於我的分享呀吓,學得幾好呀!!有前途,有前途.

    回覆刪除
  15. 藍藍, 芝麻雪芳, 好似真係幾耐呢.......還記得最初妳的自製中筒......?

    回覆刪除
  16. Hallelujah, 現在我見到模中的雪芳蛋糕都手癢癢呀......到今天才明白為什麼cookbook中拍的檸檬雪芳為什麼表明會黃澄澄, 而不是啡啡的呢! 不過如果想吃金啡的焦 層, 也可用刀脫模呢!.

    回覆刪除
  17. A_moon 有幸找到你的blog,真令我高興不已,我會向你多多學習,我做了豆香雪芳,請多多指教!

    回覆刪除
  18. 別客氣呀, 甜蜜屋, 我也還是在練習中呢! 我所認識的blog友中, 高手很多呢! 甜蜜屋, 妳的豆香雪芳成功了呢! 下次試下豆腐雪芳蛋糕丫, 仲好食呢!

    回覆刪除