2007年4月16日 星期一

芝士乳酪雪芳

很成功是不是?

其實是第二次試做才成功呀!

失敗的例子

跟書的食譜, 下了100g的cream cheese, 太高脂了吧, 心知不妙, 試一試吧, 果然, 在加蛋白霜時, 必必卜卜的爆成一鍋水汪汪的東西, 勉強入模, 只是半滿, 焗好了.......不用提了, 全塌了x_x

成功的例子

參考了其他食譜, 將芝士減至50g........好成功呀! 看得出分別嗎?

蛋白-------4

蛋黃-------3

砂糖-------60g

鹽----------少少

油--------40g

麵粉-------70g

忌廉芝士--50g

原味乳酪--40g

檸檬皮茸--1個 (任意)

預備: 粉過篩, 爐預熱170度

1. 蛋黃加20g糖, 座溫熱水打發至杰身淡黃,加入搓爛的忌廉芝士打勻,加入油和乳酪, 充分打勻

2. 蛋白打至充分發泡,分兩次加入40g砂糖, 打至幼滑有光澤

3. 1/2麵粉...1/2蛋白霜...1/2麵粉...1/2蛋白霜, 加入1的蛋黃漿中,用蛋拂或膠刮拌勻

4. 麵糊倒入模中, 雙手拿穩在台面上碰5-6下, 直至漿面平滑, 大氣泡逸出

5. 入爐170度 焗約25分鐘, 以糕面變金啡色, 竹簽不黏為準

6. 取出倒扣待涼, 用小刀, 抹刀脫模.


 

好想下次逐步增加芝士用量, 70g.....80g.....90g 看它何時會塌


17 則留言:

  1. 上面第一張相左上角嗰set紫色花咖啡杯碟我都有2套呀...

    回覆刪除
  2. 好吸引啊 ~ 我屋企又有 cream cheese,唔知整芝士雪芳好,還是日式芝士蛋糕好呢?

    回覆刪除
  3. smallcow, 會不會試吓?^_^

    回覆刪除
  4. Shirley, 係呀係呀,我都記得,我們都在小樽銀之鐘吃蛋糕送的呀!

    回覆刪除
  5. 阿莉, 哎呀, 很難決定呀, 芝士雪芳較清, 日式芝士較香濃.......可能擲毫決定呢!

    回覆刪除
  6. 嘩, 你打嘅蛋白霜永遠都係咁漂亮的.

    回覆刪除
  7. 芝士呀﹗很誘人的味道﹗

    回覆刪除
  8. Fatgarfield 肥加菲2007年4月17日 凌晨1:54

    Oh! Another lovely chiffon! Can you tell me the size of your pan?

    回覆刪除
  9. yc, 謝謝妳呀, 我的蛋糕也有失手的時候呢! 屢敗屢戰啦. 妳幾是寫寫blog呀^_^

    回覆刪除
  10. Angel, 不如就來一客啦!

    回覆刪除
  11. Fatgarfield, 我的是17cm 鋁製KAI 雪芳模呢! 我想是日本把雪芳蛋糕發揚光大的.

    回覆刪除
  12. Moon哥: 我用熱情果雪芳來交換一份芝士乳酪雪芳得嗎 ?

    回覆刪除
  13. Donald哥, 好靚的熱情果雪芳蛋糕呀! 比我第一次的要好很多, 那次真是難忘......:p 一於一樣食一件啦:)

    回覆刪除
  14. Fatgarfield 肥加菲2007年4月17日 晚上9:46

    17cm... that's pretty small.... I think that's why your chiffons always look so 'tall'.... everything in Canada is so big, my pan is probably double your size!  Now I know I either have to double the recipe or try my best to find a smaller pan!

    回覆刪除
  15. 是呀Fatgarfield, 17cm和20cm是較常見的size, 不過外國通常很少見, 可能地方大, 爐也大吧! 源於美國的chiffon, 反而在日本發揚光大呢! 上好的chiffon mold大都是日本牌子. 在日本, 很多餐廳也可吃到正宗和高質素的chiffon, 甚至有chiffon專門店呢!

    回覆刪除
  16. 會呀..我超愛芝士..真係唔肥都唔食呀..

    回覆刪除