2007年2月4日 星期日

凱撒麵包

也是 May的書"麵包"中的包包.一看到這有趣的包包,第一個想法是,好想玩呀! 第二個想法是,那個印模那裏找?

那天上bakingware house,遇到她,問她那裡可找到這模,她笑笑答道 : 敝店有得賣呢!^_^她真是說敝店.

於是就做了這轉轉轉的蝸牛包包.

今次麵團,我下多了水,麵團軟軟的很好玩,蛋做出來的包包,濕潤有餘,乾鬆不足,下次要下少點水了.

滾圓後,一定要靜置5分鐘,否則壓了紋後,麵團會收縮,不好看呢!

包包沒有油份,是清淡的歐洲包,很常見,可以做早餐或伴湯.

偶然看到這畫面,驚嘆------平時以為只是一粒粒黑色的罌粟子,原來有不同的顏色和紋理,造物真神奇!



39 則留言:

  1. 我小見這個模,是否尊為凱撒包而有的一種麵包模。

    回覆刪除
  2. 好可愛呀. 但睇得耐有d頭暈眼花.

    回覆刪除
  3. 好靚呀! 睇嚟呢個模好似好方便咁。

    回覆刪除
  4. 整得好靚呀,  印模印得好中間呢!  哎呀, 唔得, 再看真你 好暈呀!

    回覆刪除
  5. 很有趣的旋風呀﹗看久了真的有點眼花花﹗

    回覆刪除
  6. 嘩, 好羨慕你地做包做得咁好.

    回覆刪除
  7. 是呀,小三,幾時妳玩,我借給妳丫

    回覆刪除
  8. 為食貓,妳好呀 , 證明麵包是用來吃,不是用來看的 謝謝呀,我已刪掉了最眼花的一幅相了.

    回覆刪除
  9. meimei,是呀,這模很易用,還有星星型......等不同選擇呢!

    回覆刪除
  10. 藍藍,妳來了,我真的好開心. 是呀,這個包包模真好玩,不過麵團滾圓後,張力太大,要先靜置5分鐘才好壓紋呢. 不用擔心,我會盡快消滅這些轉轉包呢!

    回覆刪除
  11. Angel, 不用擔心,我已把最眼花的一幅相吃掉了呢! 好味!  

    回覆刪除
  12. 阿B,謝謝呀,我的做包功夫很粗淺,比起很多餅友,我是未入流的呢!......不過我真是覺得做包包好好玩.

    回覆刪除
  13. Fatgarfield 肥加菲2007年2月5日 晚上11:27

    This spiral bun is so cute! And I love poppy seeds. Yummy! I'm curious to know... that bucket in your oven, under the bread... is that rocks? For even heating?

    回覆刪除
  14. moon哥...你d包包好靚呀...不過真係唔可以望得太耐...因為望得耐會眼花呀...

    回覆刪除
  15. Fatgarfield, This spiral bread is called Kaiser Bread:) Good observation! The container carries some pebbles which are pre-heated and poured some water on it to produce water vapour before put the dough in.  Water vapour will make a thicker and crunchy crust to the bread (even though I just can make tough crust this time). I need more practices for this bread.

    回覆刪除
  16. 好吧,Shirley, 等我快快吃晒它們

    回覆刪除
  17. A moon, 凱撒麵包好靚! 呢款麵包真係好好食架,食極都唔會厭。我都有搵過May Leung呢本書,但係三聯同埋商務都唔見,睇嚟要去Bakingware買先得,睇完你呢個post真係好想即刻整。

    回覆刪除
  18. Fatgarfield 肥加菲2007年2月7日 凌晨12:39

    Oh, so this is a kaiser bread? I know this bread! It's good for sandwiches, but usually, the ones I see here don't have the lovely spiral shape on top, just a few seeds. So, with the pebbles in the oven, it sounds like the bread is going in for a sauna! Such nice spa treatment!

    回覆刪除
  19. purpleirene 這本書,我在銅鑼灣商務見過有,不過bakingware house 有八折呢! 一起玩啦^_^

    回覆刪除
  20. 是呀Fatgarfield,這包包我也在bakery買來吃過,乾鬆一些,不過這壓模真是很特別.......我也要再練一練,未算滿意呢. 以我這家庭小爐,蒸氣只能做到係咁意,要做得好,一定要大爐呢!可是冇可能了.  

    回覆刪除
  21. moon哥...我昨日響九龍城一間南貨鋪買咗一樽桂花糖,都有300ml左右,我買嚟打算整椰汁桂花糕,不過我驚用好耐都用唔完,我想問下除咗整桂花糕外,桂花糖仲可以用嚟整乜?

    回覆刪除
  22. Shirley, 我只是一個包餅癡呢!其他一竅不通,只有.....桂花湯圓,桂花酒釀丸子,桂花年糕,還有我的玩耍之作桂花雪芳:p,一次已用去60g另加桂花乾才夠香.......咦,妳說的是300ml,是桂花糖漿嗎?

    回覆刪除
  23. 我都唔知係糖水定糖漿,我只係問老闆有冇桂花糖,咁佢就指住枱面幾樽嘢話"有"。不過我有時間都會試吓用嚟整桂花糕,到時再post出來畀你睇吓。 另外我都有諗過試吓整桂花年糕,我見雜誌post咗個食譜出來,不過我從來未整過年糕,唔知得唔得,你有冇心得可以教吓我呢...  仲有係咪用錫紙盤蒸糕都可以呢?

    回覆刪除
  24. 唔該你,A moon,我會去bakingware買(因為有折嘛)。 剛做了芝麻雪芳蛋糕,食譜係DIY討論區睇你和綠萼做過的~ 很香和鬆軟,但食落有少許乾的感覺,仍要繼續努力。 又做咗老麵明天做包包。  

    回覆刪除
  25. Fatgarfield 肥加菲2007年2月8日 凌晨12:15

    I have a big oven at home, but with my skills, it's going to waste. See how 'unfair' this world is?

    回覆刪除
  26. 我時常也有來的呀!

    回覆刪除
  27. 我想d桂花糖漿都ok的,只是用量可能不同吧. 去年我也有跟我阿爸的方法做年糕,成果麻麻地,沒心機記下份量. 今年再問他,他說: 粉:一定要用雜貨舖的李祥和糯米粉1斤(我秤過~600g) 水:一碗啦!.....吓,是什麼碗,即是幾多.....食飯碗啦!唉@____@,我試驗的份量是440ml 糖:用黑蔗片糖(我用太古的,不是普通黃片糖),份量.....一包減半片啦......吓?我試吓450g 煮溶糖水,待涼,加入粉拌勻,入16-18cm模/錫紙盤 蒸多久.....個半鐘啦,阿媽喝道,有冇攪錯,起碼兩個半鐘啦@_______@,我試兩個半鐘. 還在蒸,生死未卜,不得作準:p

    回覆刪除
  28. 藍藍, 雖然老友不要客氣,但我是想說,謝謝妳.

    回覆刪除
  29. purpleirene, 芝麻雪芳,好味的呀,我也做到了,一定要用二記的芝麻粉,其他都不太好呢! http://hk.myblog.yahoo.com/amoon-littleworld/article?mid=121 包包做好了,分享吓啦!

    回覆刪除
  30.  Fatgarfield, 試試玩玩吧,成功失敗也沒問題,最緊要是得到樂趣,自然有心機了,樂趣也來自網友的分享呢!

    回覆刪除
  31. 我也很喜歡這個模,原來baking warehouse 有得賣

    回覆刪除
  32. Christina 小魚仔2007年2月8日 晚上11:16

    你好鐘意整麵包架 ~~~~ 整得好好好靚 !!!!

    回覆刪除
  33. 哈哈...moon哥你整嘅年糕應該知道係生係死啦,不如post上來look look 啦...

    回覆刪除
  34. 係呀achan,不過價錢不便宜........如打算常玩就不錯,還有3款選擇呢!

    回覆刪除
  35. 小魚仔,謝謝呀,我喜愛做簡樸的家庭糕包呢!這kaiser bread,我的功夫還未成熟,會多玩點. 你的蛋糕很有心思呢!

    回覆刪除
  36. Shirley, 我的古法純蔗糖年糕已出爐,但要等三四日收水才知行不行呢!一定post出來. 去年做了一個,表面靚得很,心卻還是溏心的!!!已蒸了很久呀! 今次,蒸了三小時.

    回覆刪除
  37. 我今個月內也會整呢!
    正考慮用 May 的 Recipe......... 但 BBA 的 recipe 有油及糖!不知那個正宗…
    好像還是  May 的正宗!BBA 的是改良了的… 整左話你知!
    [版主回覆01/15/2008 22:52:00]不過我看過一本書, 說正式的kaiser roll是有蛋白和油的呢.......

    回覆刪除
  38. Makes 8-12 rolls, depending on how large you like them 3 1/2-4 cups (1 lb.) bread or unbleached all-purpose flour 1 1/2 teaspoons instant yeast 1 teaspoon salt 1 tablespoon sugar 1 tablespoon malt powder 1 tablespoon shortening, butter, or oil 1 egg 1 egg white 1 1/4 cups (10 oz.) water

    回覆刪除
  39. 做早餐好正尼﹗好吸引尼﹗
    [版主回覆01/17/2008 16:29:00]做BLT三文治又好正.

    回覆刪除