2011年10月14日 星期五

十算之旅(15) - 函館花火夜

這晚是在函館的最後一夜, 也是最燦爛的一夜......

 



看完煙雨中的夜景, 吃個包廳晚飯, 我們漫步走下山, 走到海邊......





每年的八月初, 是函館祭, 有一連串的慶典節目. 八月一日晚, 是花火大會.......



可以舒舒服服地坐在海邊, 看花火, 也是香港沒有的浪漫......




手持相機也可以拍到煙花, 都算係咁了......





 

 


 




 

 






如果多留一晚, 就可以參加函館港祭的"Wasshoi ika odori" 墨魚舞, 全個函館的市民都會一起在街上跳很特別的"墨魚舞", 好熱鬧呀! 可惜, 旅程的安排, 要走了.....



五年前的美景, 一一再現, 希望將來可以再會......


4 則留言:

  1. 煙花好燦爛,使我想起多年前在洞爺湖邊賞煙花的情景!
    [版主回覆10/15/2011 19:01:07]我都好想去洞爺湖看煙花呢! 下次的目標 :)

    回覆刪除
  2. 你帶什麼相機去映架?
    [版主回覆10/15/2011 19:02:38]都係500D 加個普通17-55mm, 冇帶腳架, 手持, 兩三張有一張成功啦, :)

    回覆刪除
  3. 影煙火好難影得好, 你無用腳架都影得到咁靚~~~好厲害呀!!!
    [版主回覆10/20/2011 22:40:01]長途旅行, 唔帶得腳架, 好彩今次都算滿意

    回覆刪除
  4. 函館嘅煙花好靚, 洞爺湖差好多啦!
    [版主回覆10/29/2011 09:38:54]函館一年一次喎, 係落本d.

    回覆刪除