2011年7月5日 星期二

南生圍亂拍拍(一)-入圍

朦朦朧朧地記得, 初中時表姐們好像帶我來過一次.......雖然我住過元朗一段長時間, 卻很少到南生圍........還以為南生圍和天水圍般, 已經填平消失........


今日終於和同學仔遊重南生圍, 完全是一個新鮮的地方, 已經一點印象也沒有了......



先在山貝村坐小渡船過錦田河........山貝村, 點解我有印象, 好似來拜過山.........係咪呢?



哈, 你地估呢個係乜?



這片夾在山貝河和錦田河之間的天地, 原來香港還有世外桃源......士多仔平台望出去, 一片大魚塘, 遠眺遠處雞公嶺, 好開闊呀!




呢d木搭的平台, 踏在上面真係好好feel, 比大澳的棚屋還原始........好似好牙煙, 其實好穩固.



想不到南生圍仍有村落, 涌口村這隻狗狗唔係好like我影佢喎, 跟住我wooooooo!!



上面那幅相, 咪就係下面的大樹菠蘿loh :)



10 則留言:

  1. 哎呀,乜原來係大樹菠蘿呀!
    [版主回覆07/07/2011 20:38:00]係呀, haha
     

    回覆刪除
  2. 我一望就估到啦 !
    [版主回覆07/07/2011 20:39:00]嗯......!! :)

    回覆刪除
  3. 希望"佢"唔好消失可以繼續保持現狀就好嘞!
    [版主回覆07/07/2011 22:28:00]有得拍就拍喇.......

    回覆刪除
  4. 橋、椅、水、藍天,構成好閒暇的感覺!
    [版主回覆07/07/2011 22:30:00]如果天氣涼的話就更好了......

    回覆刪除
  5. 依嫁香港是不是好少甘的地方啊!?
    [版主回覆07/07/2011 22:36:00]只有米埔和南生圍咋

    回覆刪除
  6. 大樹菠蘿好懷念呀~~~~
    [版主回覆07/07/2011 22:37:00]香港時時都有得賣, 不過我茅乜興趣 :p

    回覆刪除
  7. 我咁大個人都係第一次去, 正一大鄉里.
    [版主回覆07/07/2011 22:38:00]我都係, 完全新鮮感.

    回覆刪除
  8. 狗狗唔係好like我影佢?你都冇自我介紹!
    [版主回覆07/07/2011 22:38:00]哎呀, 係喎.........下次要 hi hi, i am a moon, how are u? haha

    回覆刪除
  9. 我都係第一次去南生圍咋
    [版主回覆07/07/2011 22:39:00]我都冇晒印象, 好似第一次去一樣.

    回覆刪除
  10. 如果南生圍與米埔比我挑選,我愛南生圍.

    回覆刪除