2009年6月16日 星期二

三種腸仔卷 - 又係第一次(附簡簡譜)

有冇留意我很少很少做有餡包. 一來我幾喜歡麵包本身的, 二來餡通常都較高脂, 時時食好大鑊, 三來做了麵包我都自作自受三日, 有餡的不耐放.


不過冇理由連腸仔包也未玩過, 好, 一於玩盡佢, 腦子裏已想好兩三種卷法.........好手痕呀!!



後面的是三角捲棉胎, 左前是捲豬腸, 右前是我想到的三角捲.......牛屎包! 上圖是隔了一天的, 狀態仍ok :



這種捲法, 我想了成個星期了, 看它的底部我都好喜歡.


第一個失敗了, 條腸站不穩, 倒下來壓歪了個牛屎堆, 後來把腸的底端切平才行. 它倒下時, 太太剛走進廚房 , 她見到牛屎堆哈哈笑說 : 我喜歡這個呀, 留一個給我!! ,  我正在氣急敗壞的想救它, 大聲了點說 : 不行呀, 這個失敗了!!! 等我成功再算啦........:p 真對不起呢!



特別買了日本制的Schau Essen豬肉腸, 絕大部份日本腸有一個特式, 都是一咬下去腸衣脆得卜一聲, 裏面的肉是有點咬口和有汁(即係脂肪啦), 不像大部份的外國腸淋淋韌韌的, even我在法蘭克福街頭吃的.



一般甜包麵團, 200g高粉 3g酵母 30g糖 1g鹽 6g奶粉 30g蛋 100g水 25g牛油; 直接法, 搓滑至可拉薄膜, 初發1小時, 分割靜置15分, 做型, 末發50分鐘, 塗蛋液, 180度焗約30分.



爐爆好犀利, 迫脹到d螺旋紋都到淡晒添.



麵包已進入第三日, 只係輕微老化, 不用焗仍是軟的, 今天番焗, 哇, 又香又軟, 好吃呀!!


                          


條腸真係好好食, 又脆又結實又有d煙燻味......不過它的脂肪量是......27.8%, 係好得人驚!!!


下期又有一個創舉, 得閒再post出來.


沒有留言:

張貼留言