2014年4月7日 星期一

復活節快到了 - icing collar cookies!!!

復活節快到了, 不知怎的, 有點漸漸復活的感覺 ....... 又一年了! 期待這感覺, 是因為 ...... 又快回鄉了 !! 

回想在 Icingland 學糖霜曲奇半年了 ...... 多了不少人生樂趣, 哈哈, 我天生喜歡手工藝 hahaha. :D

 
想試一試icing collar 的效果, 花了一個星期去設計公仔 (把一小時的工作拖了一個星期), 有兔子, 小母雞, 鬱金香, 糖霜環, 花飾 ...... 最有趣的, 都是細節.

在數十個曲奇模中找找找 , 竟然只有一個很寫實的跑跑兔, 為了練習立體紋理 ...... 噢!見到一身肌肉紋嗎? 太太說 , 唔夠得意, 太真了 ....... 老師說 , 有點grey hound的感覺!

我倒想起草地上一群見到 A moon的兔子 !

 近看, 都幾靚仔呀!


 這兔子cute點吧, 原來唧好是這樣的 ......

 
翌日吃lunch, 想起 ...... 係喎, 兔仔都要吃東西喎 ...... 結果,  畫面真的有左重點喎!!! ::cc9137


 
還有想起, 小母雞也要小雞蛋陪伴呀!



 見到嗎 ...... 快孵出了 ......

 這鬱金香呢 , 這紫中帶紅的色彩, 幾似名種呀!

希望每年復活節, 都可以開開心心做個 icing, 回"鄉下"復活!









12 則留言:

  1. 兔仔好細緻,連手腳板粉紅色都有。:))

    回覆刪除
    回覆
    1. 越細緻越好玩,可惜我還欠功力 .

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實我只是小兒科,真正Icing藝術家才利害

      刪除
  3. 回覆
    1. 自己玩吓算OK, 但比起老師和前輩,還差很遠。

      刪除
  4. 好靚!好細緻,好有心機和創意!加油!

    回覆刪除
  5. 你唔做呢行真係嘥哂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我做學師仔得 ....... 但誰會請我 :p

      刪除
  6. 回覆
    1. 是透明膠片,因為個Collar要先做好再脫下,再黏在cookie面。

      刪除