2014年2月27日 星期四

小菊蛋糕 , 終於重新開始雪芳(附簡譜)

 好好心機地唧一個 royal icing 小菊飾物, 






(網上圖片)




雪芳蛋糕本來配cream 是最好味的, 但太太最不喜歡cream, mousse, 或 cheese, 所以做了一個沒有cream的檸檬雪芳蛋糕 ......

...... 真太好, 今天可以開開心心地送 給太太.


 今次做得很好啊, 又鬆軟, 又潤滑, 又香甜, 太好了. 下次可以再做好點.



(網上圖片)

雪芳蛋糕(17cm)
1. 蛋黃3隻  砂糖 20g  粟米油40g  檸檬皮茸1個   水50g   順次序放入mixing bowl 徹底打勻.
2. 蛋白3隻打至發泡, 砂糖40g 分兩次加入, 打發成起尖角的蛋白霜
3. 低粉70g 過篩 , 將1/3蛋白霜 - 1/2低粉 - 1/3蛋白霜 - 1/2低粉 - 1/3蛋白霜 加入 1 中用蛋拂輕力拌勻
4. 將麵糊到入模中(約七成滿), 入爐 170-180度焗25分鐘至糕面金啡.
5. 蛋糕取出或在關掉的焗爐中待涼, 脫模. 成了.

3蛋......40油......50水......60糖......70粉......是我自己的心得.


14 則留言:

  1. Hi Moon 兄, 剛才有點錯誤, 所以刪除了再寫。 有一段時間沒有到訪, 感覺版面很清新, 有一股濃濃的春天氣息, 正!

    請問一整個檸檬皮, 味道會否有些澀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝啊,檸檬皮蓉的確有點澀,沒法解決。 但如果家裡有的話,我會用兩個檸檬,澀味問題不算大。

      刪除
    2. 但有些檸檬皮會有䓀味,需否先試味?

      刪除
    3. 一定有澀味, 只取黃色皮就少點苦味了.

      刪除
  2. 職業病發作,見到你個 title 寫住 "附簡譜",第一時間就想起音樂上嘅數字譜,哈哈!

    個 icing cookie 好靚呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝. 係喎係喎, 3 40 50 | 60 70 | 170 25

      刪除
  3. 見到你又整番戚風, 真開心, 而加仲玩埋糖花, 好靚呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝啊,又重新出發chiffon, 比以前更好吃。icing 是新興趣。

      刪除
  4. 真係要好好心機至得,一個都要唧好耐呢,不過真係好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 由於要等乾,操作要兩日,唧的時間,1小時以內啦

      刪除