2013年12月17日 星期二

匠心獨運的聖誕珠寶盒

"傳說 16 世紀有一個北歐小國 Glasurjord , 年輕的君主KITTEN  I 很喜愛節慶糖飾, 每年聖誕月, 都會委任一個全國最出色的糖藝家為他製作一個聖誕糖飾, 極盡華麗精緻, 在聖誕舞會的大廳展出.
 
有一年他靈機一觸, 同時邀請兩位當時得令的糖藝家, 以她們最擅長的造詣, 互相inspire 合作, 兩位名家靈感拼發, 匠心獨運, 製作了一個巧奪天工的Tannenbaum Christmas Box ...... 到今天, 這珠寶似的精品, 存放在Glasurjord的皇家博物館 ...... "
 
照片中的, 只是我製作的仿製品 ......
 
 
以上雖然是故事, 但今年真的有兩位糖藝家合作, ICING LAND和Lyon's Bakery,  一位擅長royal icing, 一位精於fondant, 製作了一個細緻精美的Tannenbaum Christmas Box.
 
我有幸是其中一位學生. 下面的才是存放在ICING LAND 的原作.
 
(此相片來自ICING LAND facebook)
 
ICING LAND的Kitty 老師說她最詫異是作品中的松果怎麼做出來, 上課那天, Lyon's Bakery的Lyon老師親自教我們一手一腳地製作, 原來是咁的, 好有趣!
 
 
Kitty 老師的細緻手藝, 何嘗不是令人詫異....... 下列是我的仿製品, 遠睇都幾似的. 
 
老師很喜歡這仿舊聖誕瓷磚, 我呢..... 都做得唔錯 hee
 
 
 

 
哈哈, 這christmas calendar 做得很不錯, 和家裡的很相似

 
下雪藍天下的小鎮是我最喜愛的, 可惜一時失手, 天空一舊舊 :(
 
....... 
 
這花枝是我唧的, 幾滿意呀!
 
由早上10:00, 一直製作到晚上22:00 ......
 
 
 

這次是我第一次接觸fondant, 十分好玩呀, 很多人問我為什麼會學這些仔細的工藝? 最大原因, 就是好奇和貪玩啦, 當然從中亦識到不少良師益友.

仲有, 我是甜精, 可惜總是捨不得吃, 除了自己做的icing cookie.
 

  
 
 
 
 
 


這兩份禮物仔, 是送級雪人和薑餅人呀!

好大粒的水晶 :) 

12小時的製作, 完成那刻, 真的很滿足呀, 成品珍而重之捧回家, 放在窗台. 打算一直放到下年聖誕. 老師說, 可以放兩年以上啊.

期待下年聖誕的新作!
 


 
順帶一提, post文第一幅相, 是在我家窗台拍, 再用 photocap re-touch, 創作真是好好玩呀!

22 則留言:

  1. 嘩, Moon 哥,你真係好癲呀,你就快可以參加比賽喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎, 不行呀, 我只是上堂學咋, 要參賽只有老師有資格 ...... 但話時話, 只有日本的icing art 可以和老師比拼, 香港暫是都冇.

      刪除
  2. wow...so super colorful and beautiful!! Just looking at it can bring a smile to anyone's face.

    Lyon is so expert in making and decorating sweets...I used to follow her blog....

    回覆刪除
    回覆
    1. YES YES, l'd try to apply her course but was full. May be next time.

      The figures seem so cool and funny!

      刪除
  3. 回覆
    1. YEAH! Icingland的slogan 就是"art of icing"

      刪除
  4. HK咁濕,係咪真係可以放兩年架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 要用膠盒封密,內加防潮劑㗎,放遲D 都變形啊

      刪除
  5. Hi Moon兄, 您在讚老師之餘, 好像也在讚自己噃! 不過也真的值得您這樣有滿足感和成功感, 光看成品, 會以為是女孩子的作品, 多麼細心和手巧呢! 十分精緻和漂亮! 我有一好奇心, 想問一下, 盒子內裝了甚麼寶貝呢? 是珠寶、糖果、薑餅人抑或朱古力呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得算好叻㗎喇,可以做到這樣,當然有很多進步空間。盒裡 ..... 有㗎, 留點想像空間給妳

      刪除
  6. 聖誕快樂!
    你的手工藝愈來愈爐火純青, 藝術品愈來愈高層次呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 老師指導有方,我都幾有心機㗎.

      聖誕快樂。

      刪除
  7. 祝你和家人聖誕快樂!主恩滿溢!
    做得咁靚, 要慢慢欣賞, 唔捨得食呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 祝妳和家人聖誕快樂。

      呢個作品,唔會食,會好好擺設啊!咁都食,就牛趙牡丹了:)

      刪除
  8. Merry Christmas & Happy New Year (遲咗少少)。::xm2216

    “藝術品”非常靚!粒水晶係真,定係糖果?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝,新年快樂。

      老師教得好呀。那粒是仿製朔膠水晶,唔係糖粒 ...... 如果係就太好了。

      刪除