2012年5月4日 星期五

台北2012(6) - 他鄉重遇....DOUTOR

那天, 在台北酒店check-in時, 看到一間cafe.........咦, 很面善喎.......哎, 原來是日本時時吃早餐的cafe......DOUTOR!!!

你好呀! 老朋友!........haha, 太太常說, 我們去到世界各地, 始終是在找尋日本的回憶呢!



DOUTOR是日本一間連鎖cafe, tea吓, 吃吓早餐, 又舒服又好味呢, 香港........只有美式的Starbuck, Pacific, Habito........不是那陣味, 尤其是麵包蛋糕不好吃, 太美式了.

DOUTOR是美式中帶點日式的精緻.........看那腸仔熱狗, 腸仔屹屹(蹺蹺), 卜卜脆又甘香的日本腸仔, 世上所無, 德國也吃不到呢.....

腿蛋治.......吃過之後你會明白港式腿蛋治的粗糙.........



真是一個很relax的早餐呢! 雖說文化不能比較, 但......... 日本的cafe文化的確領先茶餐廳文化好多.








晚上回酒店, 呀, DOUTOR有夜茶呢!
一杯玫瑰紅莓茶, 是不是很relax呢!.........





餅櫃中的, 不是大大件的cheese cake, 而是很精緻的法式甜點......當然是滲進日式的精緻.......




慢慢...........

 
綠茶mousse tart, 好香好滑, 單說mousse竟比bamboo的綠茶butter cream更好味








舒適放鬆又寧靜的環境, 真令我以為置身日本..........仲又日本cafe的傳統, 食具返卻架, 全部做足.

老友, 好高興在他鄉遇到你. ^_^









7 則留言:

  1. 形容到人地鬼咁想食!哼~~~
    [版主回覆05/07/2012 14:32:09]hee, sorry lor~~~ :)

    回覆刪除
  2. 好懷念 ! 我都在日本有食 DOUTOR 早餐 ! 多士和碎蛋--用心製作
    [版主回覆05/07/2012 14:32:31]原來妳都係知音人, :)

    回覆刪除
  3. 有關 chiffon模 一問 現在用緊鋁模, 覺得唔係幾好用, 好難清洗,
    你是否用KAI呢, 好似 有易潔, 好用嗎? 是否要小心洗, 否則易刮花
    [版主回覆05/07/2012 14:34:03]chiffon mould 應該係黏著的呢, 蛋糕才可爬升, 不黏的反而不好, 我是用kai鋁模, 不怕洗擦呢, 百潔布都ok

    回覆刪除
  4. 綠茶mousse tart好正呀, 點解你成日都撞到好野食架, 好羨慕呀.
    [版主回覆05/09/2012 22:51:37]因為我為食呢, 還有, 時時尋找日本的味道.......:)

    回覆刪除
  5. D相張張都好靚, 係唔係拎住部大機走天涯架?
    [版主回覆05/09/2012 22:52:33]係呀, 擔擔抬抬, 好重呀, 但效果好好多.

    回覆刪除
  6. 最衰yahoo blog冇得畀like啦!唯有喺呢度講...呢個post,like呀!^^
    [版主回覆05/21/2012 22:07:42]haha, like your like, 一間小咖啡店, 也令我們好like, 是日本的魅力呢

    回覆刪除
  7. Doutor?! Omg... 禾日日都去quick drink ga!!
    [版主回覆06/07/2012 13:17:34]英雄所見略同 :)

    回覆刪除