2010年12月5日 星期日

紐西蘭之旅(9) - 和"湖上貴婦"到高山牧場去

平靜寬廣的瓦加狄保湖(Lake Wakatipu)的對岸遠處, 是夢一般的華爾特峰高原牧場(Walter Peak Highland Farm).........


湖上貴婦"恩斯羅號"(Lady of the Lake "Earnslaw")緩緩地向彼岸駛去........



這是我多年的夢........








恩斯羅號(TSS "Earnslaw"), 這首南半球唯碩果僅存的雙螺旋槳蒸汽船.......




她比百年前更加雍容華貴, 往來Queenstown和Walter Peak Highland Farm.







今天, 她仍是保養得像新下水那麼簇新, 仍是像當天那樣燒著煤, 船員一鏟一鏟的添煤.







一面細看湖上遼闊蒼茫的風光, 一面細味暖甜酒.......船頭傳來鋼琴彈奏的民歌.....wow!







荒涼的Walter Peak 下, 看到羊羊嗎?......看不見?.......再看真點......







嗱嗱嗱, 一隻隻Merino名種綿羊在吃草呢, 這是高山特有的養羊方式...








經歷百年風雪的牧場, 今天好明媚啊!






















對著一片山水, 在溫暖的陽光下吃英式的茶點.......如夢如幻.......



























將這個夢刻在印仔上, 永誌不忘.






 

7 則留言:

  1.         大佬,查實你係咪掟 啲明信片上 嚟扮係你自己影 嘅相呀!!靚得咁較關!!!!!
    [版主回覆12/07/2010 22:25:00]去紐西蘭, 係唔駛買明信片的, 因為到處都係好似明信片........haha

    回覆刪除
  2. 靚景加個小茶點真係一樂也!
    [版主回覆12/07/2010 22:26:00]真係好relax呀!!! 夢境一樣.

    回覆刪除
  3. 搭訕 : 係New Zealand 隨便影都好靚架!加上 Moon哥的技術,更加不得了!
    [版主回覆12/07/2010 22:29:00]真係好靚景呀, 我都買左一本風景冊, 那種靚法呢, 真係更加冇法子相比

    回覆刪除
  4. 原來有D羊是在高山斜坡上飼養架 ! 好特別呀!
    那個牧羊人咪要好好體力去看羊 ?
    [版主回覆12/08/2010 12:47:00]牧羊人唔駛好多體力咖, 一個哨子, 兩隻牧羊犬, 就可控制晒d羊了.......最辛苦的是剪羊毛才是呢.

    回覆刪除
  5. 仲出緊紐西蘭

    回覆刪除
  6. Pandora 香傭講法文2010年12月9日 下午5:33

    世外桃源靚到呃

    回覆刪除