2010年12月13日 星期一

紐西蘭之旅(12) - 一生僅見的白色彩虹

除了完成心願乘坐Lady of the Lake Earnslaw, 今次竟巧遇一度白的彩虹



早上出發時, 還是天陰大霧, 伸手不見五指, 到了普卡奇湖(Lake Pukaki)湖畔, 只見灰濛濛一片, 什麼也看不見.......那知突然間, 煙霧散開......


眼前見到翠綠的湖水, 襯托住彼岸雲端的南阿爾卑斯雪山.......旁邊出現一度白虹.......我相信我一生中未必會見到第二次了.........



越行霧越散, 我們還可指點天際的Mt Cook庫克山.




今次途經小鎮 Twizel. 竟又再次入住同一間旅館 McKenzie Country Inn, 還記得當年太太胃痛了半晚........


還記得當年1這裏是一片雪地, 第二天早上, 我們在這裏堆雪人.......當年也以為, 此後也未必會再到這小鎮了........



有時覺得, 旅程新奇新鮮是好, 但有些不變的事物, 好像永遠在那裏等著我, 也是很好feel的...........



7 則留言:

  1. 白虹....聽都未聽過呀!
    [版主回覆12/16/2010 21:14:00]一生人可能都係見一次

    回覆刪除
  2. 如斯美景, 令人看得如癡如醉 !
    多謝你。

    [版主回覆12/16/2010 21:15:00]我地都留連忘返呀!

    回覆刪除
  3. 喂…你係自駕遊?
    [版主回覆12/16/2010 21:15:00]跟團呀, Jetour 啦!

    回覆刪除
  4. 好靚啊~  其實白虹之中都可以隠約見到淡淡的彩虹顏色~
    [版主回覆12/16/2010 21:16:00]如夢如幻呢, 5分鐘前係乜都冇的, 突然d霧散開, 白虹維持左好耐呢!

    回覆刪除
  5. 跟團都可以遇到咁靚嘅風景, 好難得呀!
    [版主回覆12/16/2010 21:17:00]係呀, 難得導遊一見到靚景, 就叫司機停了車, 讓我地影個夠.

    回覆刪除
  6. 白雪+倒影,好美啊! 好愛這張!

    [版主回覆01/01/2011 11:41:00]靚到唔願走呀!

    回覆刪除
  7. 我都想去呀! 你又係自由行呀?
    [版主回覆01/01/2011 11:40:00]跟團咋, 試吓啦.

    回覆刪除