2010年9月17日 星期五

東京行(五) JPH@TokyoMidtown

吃完青木定治餅店, 太太發現旁邊有一間店子, 朱古力蛋糕好像好好吃, 我趕忙去看....


....哇, 原來是法國朱古力大師Jean Paul Hevin的店子.


無論如何, 一定要多來一次tokyo midtown!!



這是熱情果朱古力蛋糕, 好香呀, 果酸味和朱古力是最佳拍擋!!


這杯凍朱古力, 都好好味, 只是嫌奶味稍重(a moon是黑朱一族, 不喜歡奶朱的, 最喜歡的是Henri Charpentier的凍朱古力呢!)



朱古力套餐, 啊? 我都做過這兩款呢.......當然冇做得咁靚啦!




櫃檯上的brioche.......




9 則留言:

  1. 中國幾時可以和本一樣玩得開心食得放心呢

    回覆刪除
  2. 中國幾時可以和日本一樣玩得開心食得放心呢
    [版主回覆09/20/2010 21:31:00]我都好想呀, 不過不是現在......

    回覆刪除
  3. 日本的甜品好像越來越西方化 !
    [版主回覆09/20/2010 21:32:00]這是法國甜品呢!

    回覆刪除
  4. Fatgarfield 肥加菲2010年9月18日 上午9:27

    It looks tooooo good~
    [版主回覆09/20/2010 21:33:00]Yes!! JPH is really chocolat maestro!

    回覆刪除
  5. 你尼位甜精見到精美甜品,怎會錯過呢!不過,就連我都垂延三尺.....
    [版主回覆09/20/2010 21:35:00]係呀! 引到我專門再去一次tokyo midtown! 東京好多甜品名店, 所以漸漸的我都由京阪迷變成東京迷

    回覆刪除
  6. 好精緻呀, 剩係睇見已經好開心....
    [版主回覆09/20/2010 21:35:00]一於去吃啦! 吃完左店吃右店!!!

    回覆刪除
  7. 真係好靚呀!
    [版主回覆09/20/2010 21:36:00]又靚又好味道!!

    回覆刪除
  8. 好耐無去tea..
    [版主回覆09/20/2010 21:37:00]我都係去到東京才會吃個靚tea呢!

    回覆刪除
  9. 件熱情果朱古力蛋糕, 好吸引呀~~~~~~~~
    [版主回覆09/25/2010 10:19:00]真係流口水呀!

    回覆刪除