2010年9月26日 星期日

東京行(六)-巢鴨

好歹算在東京鑽了幾次, 開始有一個感覺, 大地方都鑽得七七八八了......池袋, 新宿, 原宿, 涉谷, 銀座有樂町, 六本木, 築地, 台場, 自由之丘, 三鷹市, 吉祥寺.......


想找一些再地道一點, 有點生活氣息的地方鑽鑽......


......趁半天空檔, 拿了相機, 一個人到東京市北豐島區的巢鴨去.......



怎也想不到, 原來另一個東京是這樣的.......我以為車寅次郎般的小街已被淘汰和遺忘.......


五光十色緊貼世界潮流的背後, 仍有不少東京市民, 拒絕什麼"與時並進", "至in名牌", 活在他們小時候一直這麼生活的世界


地藏尊煎餅......武藏屋, 煎餅(senbei, 台灣人音譯叫"仙貝"), 是一種烘脆米餅, 這小店仍是明治時代的老樣子吧, 好! 買一包蝦味煎餅, 口痕時吃一個, 十分過癮!!



巢鴨地藏通商店街........好像回到60年代.......是嗎? 和香港不同, 街坊味中總是多了整潔, 少了市井...........其實我未見過60年代的日本.....:P



千成最中(monaka), 好多不同的味道.......歐巴生, 幫趁了不少呀! 我都想試吃呀, 可是總不成說, 唔該一款一個丫:p



這裏出名鹽大福......鹹的大福餅?.......yeeeeee, 看, 這老店, 兩位年長的, 一位是奶奶, 一位是姑婆奶奶, 年輕的是含辛茹苦媳婦吧.......總有這感覺.....



看慣了又鮮艷, 又高貴, 又入時的和果子包裝, 這土味的"贅澤(豪華)煎餅"包裝, 令我神馳.......



hk$180的上衣, 不便宜呢, 日本製喎.......香港人叫這裏"老餅原宿", 真貧嘴.....



太陽毒花花了, 奧芝生灑點水......噢, 剛灑完了!



電視台借了這間老店做直播.........老餅原宿也不是那麼被人遺忘呢!



日本餐廳外的食物模型以假亂真, 比食物更似食物簡直是藝術品........這裏的刨冰模型........O嘴呢!



這個宇治金時......是不是有點土味呢, 36度烈日下, 躲進來吃一杯救命, 竟有點香港茶餐廳的親切感, 只是食物由叉燒湯意粉變成天婦羅冷SOBA....



 


12 則留言:

  1. 嘩、好豐富呀,引得人很想去,真要多謝你的分享。
    [版主回覆09/30/2010 22:24:00]係呀, 可惜天氣太熱, 熱到冇晒心機, 涼快的天氣再去過.

    回覆刪除
  2. 我也去過, 確是一個好地方, 還有現場即刻調配的七味粉, 可以選擇種類及比例呢!  很道地。
     
    [版主回覆09/30/2010 22:23:00]:o 自行調配的七味粉, 好喎, 我只是買了地藏煎餅和三色銅鑼燒, 好味呀!!!

    回覆刪除
  3. 好鍾意這情景,鍾意這種感覺~ 覺得特別親切,活在當下的人,都好似特別老實的。

     
    [版主回覆09/30/2010 22:21:00]係呀, 看著一些老店, 總有一種感覺.....世上總有一些事物是恆久不變的, 哪怕是很平凡的東西

    回覆刪除
  4. 刨冰模型好核突!
    [版主回覆09/30/2010 22:18:00]十分慳水慳力呢!

    回覆刪除
  5. Fatgarfield 肥加菲2010年9月27日 凌晨1:23

    Wow! I love this place! It's so different from the Tokyo we see all the time, so much more 'Japan'! Again, next time I go to Tokyo, have to take notes from you! Ahh.... when can I go to Japan again?.... 

    回覆刪除
  6. 刨冰模型的相看完我都O嘴呀!

    回覆刪除
  7. 我還以為日本的快餐用晒即棄筷子添 !
    [版主回覆09/30/2010 22:18:00]係啦, 真係似香港的雲吞麵店呢!

    回覆刪除
  8. 我反而喜歡東京嘅呢啲地方,喺煩嚣中的甘露,更能體驗到日本的傳統&文化呢!
    [版主回覆09/30/2010 22:17:00]係呀, 看得多新奇時髦的地方, 這些平民區總令人有一種踏實的感覺, 我係見到妳去 駒込, 我又試吓行吓呢

    回覆刪除
  9. 很欣賞這個招牌的字, 寫得很好......

    [版主回覆09/30/2010 22:15:00]日本見到的漢字書法, 一般都好靚, 好過香港的招牌, 不用說祖國了.

    回覆刪除

  10.         仲以為呢間舖係賣棉花呢!!
    [版主回覆09/30/2010 22:14:00]十分騎呢!

    回覆刪除
  11. 難得的見到似60年代的日本...哈..實際我都未見過 : p
    [版主回覆09/30/2010 22:14:00]60年代, 點可能去到日本丫haha

    回覆刪除

  12. 好貴呀.....
    [版主回覆10/08/2010 09:42:00]係呀, 證明在日本, 老東西仍然係好有價值的.

    回覆刪除