2010年5月6日 星期四

懷念櫻花之印

我真係冇得救了, 又是日本風的印仔, 不過見到這種用幾個小印疊印的效果, 好好玩呀!


今次發現這櫻花的圖案, 果然比我自創的更靚好多.



一生中, 都看了幾次櫻花, 好像只有一次看到見頃(開到8成, 最美的時刻)......


其實畫面中的, 並未算真的吹雪(fubuki), 我也從未親眼見過, 有生之年, 想去青森弘前城看那震撼的櫻吹雪.......



18 則留言:

  1. 個印仔好靚呀>>>>再加上你疊印既效果真係印得好漂亮!櫻花是會令人上癮的,我看過一次滿開後每年也心思思去追櫻。
    [版主回覆05/06/2010 18:47:00]呢個效果很好呀, 有深淺的層次, 好惦呀!

    回覆刪除
  2. 咁細個印仔都有! 好得意!
    [版主回覆05/06/2010 18:48:00]一粒粒雕好, 再逐個印, 不過要小心構圖, 材靚.

    回覆刪除
  3. 不得了喇.......................係靚到不得了.
    [版主回覆05/06/2010 18:50:00]哈哈, 呢個印難度倒不太高, 落印就少心d, 否則就走晒樣了. 不如玩呢個丫.

    回覆刪除
  4. 個印仔雕得好靚呀! 十足相似,  
    [版主回覆05/06/2010 18:51:00]雕就不是太難, 不過都修過幾刀才ok

    回覆刪除
  5. 嘩~勁靚
    [版主回覆05/06/2010 19:50:00]呢個好好玩呀, 好理想

    回覆刪除
  6. 櫻花印... 好精緻~
    [版主回覆05/07/2010 20:25:00]好玩呀!

    回覆刪除
  7. 堆砌而成的構圖真的好美~ 正

    回覆刪除
  8. 嘩...個印仔真係好靚,好勁呀你...
    [版主回覆05/07/2010 20:27:00]呢個印不是好難雕呢, ok呀!

    回覆刪除
  9. 好邪惡呀! 每次見到你整嘅印仔&印出嚟嘅作品,都喺會令人心如鹿撞嘅,仲話唔喺邪惡? 我已經開始留意啲課堂,奈何時間未夾到呢!嗚~~~
    [版主回覆05/07/2010 20:29:00]哎呀!! 咁誇張~~~ haha,
    聽說5月份的堂差不多滿了, 再留意吧.
    如果開工了, 有什麼資料就隨便問我啦!
     
     

    回覆刪除
  10. 整得好靚呀﹗手工一流﹗
    [版主回覆05/07/2010 20:30:00]呢個印不是太難的, 只係逐粒雕, 多少少時間.

    回覆刪除
  11. 唔只印仔靚, 你D字都寫得好靚呀!
    [版主回覆05/07/2010 20:31:00]我d字.......:p 平時好似鬼劃符, 好肉酸呀! 唉, 都冇乜機會寫字...............這幾個字, 好似雕花咁鵰的呀!

    回覆刪除
  12. 清秀。脫俗
    [版主回覆05/07/2010 20:32:00]多謝~~~

    回覆刪除
  13. 好靚呀~
    你剷底既功夫唔錯喎~~好平均~^_^
    [版主回覆05/07/2010 20:33:00]這幾粒印, 冇乜底, 易d.

    回覆刪除
  14. 呢個印仔真係好靚 你d刀功真鴒進步好多
    [版主回覆05/09/2010 00:05:00]呢個好易, 但效果好靚.

    回覆刪除
  15. 印落信紙來寫情信, 一定甜在心頭。     
    [版主回覆05/09/2010 00:05:00]hehe. 可惜我好耐冇寫情信了.......

    回覆刪除
  16.         呢個印好掂喎,好清雅,好有 高級味 呀!         你真有 talent!
    [版主回覆05/09/2010 00:08:00]haha, yeah 高級味, 可是我不高級, 只是愛玩.

    回覆刪除