2010年5月9日 星期日

2010九州之旅-12.再見由布院

渡個了一個晚上, 第二天, 臨走之前到鎮上逛逛, 等待乘搭出名的"由布院之森"列車回福岡.



途中經過一家別緻的麵包店, 天然酵母喎, 一定要試試喇!



店子在一列小木屋中, 份外溫馨, 感覺好像是一個愛包人開的自家店.






買了好幾個麵包, 急不及待吃吃這最日本的melon pan蜜瓜包(和香港的菠蘿包類似), 好軟熟呀!!!


Full moon轉眼間變了new moon



再去卷蛋名店B-speak朝聖, 那知........



........不設堂食, 卷蛋要一條條的買, 密封的盒子, 原全不能引起我的食意, 加上兩個人怎能吃一整條卷蛋? 還是放棄了.






另一間好像很像樣的卷蛋店子 -- Fuyuyu.......好嘢有堂食.



做得很美, 但........蛋糕偏乾, 有點不是味兒.......連太太都說.



不服氣, 再來一個傳統卷蛋.......也是一樣.-________-, 不是不好吃, 只是不是很好吃.



再來, 焦糖布丁........嗯, 偏實了少少.......



再逛一會, 是時候上車了, 搭由布院之森, 是往返由布院的節目之一.....





列車的車窗特大, 方便乘客觀景......




車廂內用了很多木的裝修, 顯得很華麗.........還有很多漂亮的紀念品, 列車小姐會拿著一個大牌, 印著"幾年幾月幾日, 乘坐列車....", 給乘客抱著拍照.......咁攪笑, 當然唔駛客氣啦.



舒適的看看風景, 取出Ange的包包做點心.......真的很軟, 只是小法包也太軟, 不像法包........再睡睡覺, 不只不覺, 又會到福岡了.



8 則留言:

  1. 日本都有菠蘿飽?那個飽好似!
    [版主回覆05/10/2010 19:57:00]係呀, melon pan(bread)在日本好常見, 等於香港的菠蘿包呢!

    回覆刪除
  2. 波浪紋嘅卷蛋好考功夫呀.
    嗰列車木做嘅地板好有feel呢.
    [版主回覆05/10/2010 22:29:00]呢個都不是太難.......找次玩玩.
     
    係呀, 呢架列車好出名咖, 幾luxury的.

    回覆刪除
  3. 個蜜瓜包咁細,  我覺得似迷你墨西哥包囉 , 幾錢一個呀 !  
    [版主回覆05/11/2010 13:54:00]都係差不多的, 味道有d分別, 我冇留意價錢呀......當然是香港的大約2倍啦!

    回覆刪除
  4. hi  未呀?
    [版主回覆05/11/2010 14:04:00]睡了, 我的工作好早起床, 冇乜機會享受夜靜的呢.

    回覆刪除
  5. oh...B-Speak 係真係好值得試架!!!!包你從未食過咁好味的卷蛋!!!!
    如果你早,佢哋有半條賣的...而且佢哋係有間cafe响另一間温泉酒店入面,有一件件叫架...
     
    [版主回覆05/11/2010 14:09:00]嗯~~~我都好想呀, 但又想, 兩夫婦如果吃了半條卷蛋呢, 其他東西就吃不下了.........
    杏好我們在金鱗湖, 柳川, 都吃了很好的卷蛋........
     
    .........下次如果多人點, 就試吃.

    回覆刪除
  6. 咁你幾時開返間店呀!我一定去幫襯!
    [版主回覆05/12/2010 08:28:00]日本式的雅緻小店丫, 裝修高貴雅致, 靚紅茶咖啡, 靚餐具, 每日賣兩款蛋糕..........香港開呢種店, 好快蝕晒的, ........有冇善長仁翁無限量支持我  haha.

    回覆刪除
  7. 我聽朋友說日本的火車很準時, 一分不差. 可對?

    回覆刪除
  8. 頭一間"B"我都無食過,很來也買了是旦一間的卷蛋,也很好味..你這間偏乾,可能選錯了店子....

    回覆刪除