2010年5月8日 星期六

母親節的印仔

haha, 一為母親, 二為玩印仔.......


送了給阿媽, 她好開心, 說我好耐冇自製過咭給她........媽媽真係好偉大, 她好關心我, 自小含辛茹苦帶大我, 供書教學, 是世上少數無條件愛錫我的人之一.



呢個design不是我做的, 是抄咋.....不過加了熔膠粒, 立體感........新嘗試~~!!



祝天下母親, 在地上的, 天上的, 母親節快樂.


12 則留言:

  1. 溶膠粒?喺咪要用熱風槍嗰隻呀?我試過用膠水印台吸印仔印上紙後,然後灑上唔同顏色嘅粉末,跟住用熱風槍一吹,就會變成有立體感嘅印,唔知喺咪同一做法呢?
    [版主回覆05/10/2010 07:33:00]係呀, 我用的是透明膠粒, 配彩色印墨, 一種膠粒已可透出各種顏色, 更方便呀. paper art有售
     
    我用熨斗在背面加熱, 都好方便.

    回覆刪除
  2. 焗咗個香橙戚風給母親,祝所有母親 ...母親節快樂! 你張自製咭好靚,好有心思!!
    [版主回覆05/10/2010 07:33:00]very good呀, 祝大家母親節快樂

    回覆刪除
  3. 亞Sir, 您唔買個水煲是明智的, 我覺得這張手作心思咭更得伯母的歡心. 祝母親節快樂啊!!
    [版主回覆05/10/2010 07:34:00]係呀, 阿媽好鍾意手製咭給她的.

    回覆刪除
  4. 蛇仔生活雜記2010年5月9日 上午8:07

    點樣加熔腸粒呀?

    回覆刪除
  5.  
    熔膠你都識! 真係好叻呀, 或者你退休可以開興趣班, 教人做麵包,整印仔同熔膠。

    回覆刪除
  6. 點攪呀 ! 做得咁靚, 心郁郁好想學呀 ! 又成日加班, 點算呀。
    [版主回覆05/10/2010 07:39:00]去學一堂啦, 然後自己練下, 買本書睇下, 好快ok了

    回覆刪除
  7. 好靚, 你媽媽一定珍而重之, 好開心個仔仲有呢份心意~~ 祝你媽媽, 所有母親都咁快樂~~
    [版主回覆05/10/2010 07:40:00]係呀, 她好喜歡我地手製咭呀, 有左印仔, 又幾好玩.

    回覆刪除
  8. 嘩! 真係好靚呀! 妳媽咪有無將佢放落保險箱呀?
    [版主回覆05/10/2010 22:22:00]差不多啦, 擺幾個月咁啦.

    回覆刪除
  9. 你mami一定好開心喇....
    加左熔膠粒張卡即刻高貴左.
    [版主回覆05/10/2010 22:24:00]幾咖....... "爸爸媽媽都稱讚"........說笑說笑.
    係呀 , 阿媽話, 好似街買喎.......-_______-

    回覆刪除
  10. 嘩﹗做得好靚呀,太后一定好開心喇﹗甜晒﹗
    [版主回覆05/10/2010 22:27:00]嘩, 妳洩露天機.........都幾啦, 她說, 點解唔print埋我地幅相上去呀.....:p

    回覆刪除
  11. 天下父母心, 兒女的心意就是無價寶.
    [版主回覆05/13/2010 07:51:00]係呀, 最重要係平日相處和顏悅色, 有事大家幫忙.

    回覆刪除
  12.         張卡好靚,你對 design 都幾有天份喎!靚到好似街賣咁!         加 咗溶膠粒,個效果好好呀!

    回覆刪除