2010年5月20日 星期四

深刻在心中......

離開由布院之後, 其實之後去了福岡, 但總提不起勁寫完...........


反而很回味其中一些事物, 把它們雕下來.......


ひよ子(hiyoko 雛)就是小雞的意思, 這個雞雞餅, 係福岡的一款著名點心, 雞皮是香甜的麵粉皮, 雞肉是隱元豆做的甜餡, 好味咖, 我對日本的manju(饅頭)類甜點是很有好感的呢!..........



這是在由布院御宿有樂的溫泉料理, 好回味呀, 用盡心思也雕下來......




一邊雕, 好像親手將這一幕深深的刻在心裏, 所以漸漸好喜歡刻自己創作的東西......


8 則留言:

  1. a moon, 你真喺癲架!點可以雕得咁似?尤其嗰磚豆腐添~~~ 講起饅頭,我都好欣賞。你吃過郡山市出產嘅薄皮饅頭嘛?我記得到訪佢嘅專門店嗰陣,佢哋畀人試食嘅喺完整一個嘅饅頭嚟架,多闊綽! http://www.usukawa.co.jp/products/index.html
    [版主回覆05/22/2010 19:53:00]哎, 我都可能係.......起碼上左癮呀!!
     
    郡山, 我只係去東北時, 新幹線轉車時經過........我未落過地. 原來是柏屋, 聽過呀......薄皮饅頭 usukawa manju呢, 我在不少地方都吃過呀, 我喜歡吃呀!
     
    日本人的試食, 係好有敬意呀, 試食都好似上賓........仲有靚茶添呀!
     

    回覆刪除
  2. 這些自(創)作自(享)受的活動真好, 最低限度不會肥先喇 !
    [版主回覆05/22/2010 22:42:00]有得食有得玩就最好啦, haha!

    回覆刪除
  3. 好精致的版畫,
    把旅遊所見作版畫,
    很有意思呀!
    [版主回覆05/22/2010 22:44:00]係呀, 從前未有橡膠印仔, 已經有木刻版畫, 現在方便好多了, 多數做印仔, 但我真的做一我的第一幅擦膠版畫........

    回覆刪除
  4. 你好犀利雕得好似,日本和菓子同甜食就不是我杯茶 超甜,不過買相真係一流!!
    [版主回覆05/22/2010 22:45:00]幸好我是甜精, 我享受日本甜點呀, 很愛他們用心製作和用料上乘

    回覆刪除
  5. 驟眼看以為是件芝士蛋糕呢
    原來是擺得靚靚的豆腐.
    咁都比你雕得出.
    [版主回覆05/22/2010 22:46:00]日本人好重視豆腐咖, 他們的豆腐可以做到好"骨子"的呢.

    回覆刪除
  6.  
    十分精美的菜色呀! 你的印仔很傳神呢!
    [版主回覆05/22/2010 22:46:00]好好玩呀! 雕完好似吃多一次的心情.

    回覆刪除
  7.         你雕印仔咁掂,不如轉行啦,咁咪唔駛成日開 OT 囉!
    [版主回覆05/24/2010 08:15:00]哈哈, 我都想呀.........可惜我份工一入"猴"門深似海.........
     
    我只係兩個月經驗咋, 手勢仲係未得.......好多時粗幼不均, 圓點又變方角.......玩吓就得咋.

    回覆刪除
  8. 點解可以雕得咁靚?!!!!!
    我也愛吃雞雞餅...~~~
    [版主回覆05/24/2010 08:28:00]雞雞餅印雖然好似好簡單, 但係我稱心之作呀, 線條流暢, 眼仔係好圓的, 雖然細到針孔, 又係最難的凸點..........仲係 1 take ok, 好享受那過程.

    回覆刪除