2010年5月30日 星期日

濕地公園拍拍拍 1 - 花

昨天攝影同學會再出動了, 可惜有同學仔不能來, 但有很多專家朋友帶隊.......



我遲左去, 首先見到的竟是一片無人的黃花..........情不自禁跑上去



........真想在這裏玩 "大長碌".........



會合時先吃一個好有心思的C家鯛魚燒, 多謝您呀!........... 吓! 原來是鴨仔的午餐.......haha


                                          


見到尤魚C小妹妹一家, 我問尤魚C: 記得我嗎? 她叫我 : A moon...........hahahaha!


天陰有雨, 但無論什麼天氣, 都有不同的氣象......



開始了, 專家朋友先帶我們去荷花池



好靚呀!



芙蓉懷中死........是不幸還是幸福? .......看著看著, 這死亡入口有點可怕, 卻又誘人........ 我不由自主的......走近......走近............."zap"



我是一朵小小小小花, 我不靚嗎?



譬如朝露, 去日苦多, 不........這鑽石般的水珠, 是夏雨化身的.


 



一起走走看看.......



蚊怕水? 電話?......


冇事lu, 開心番lu........



同學仔, 但願無事常相見, 希望下次一起出動啦!


17 則留言:

  1. 喜歡那些晶瑩剔透的水珠
    [版主回覆05/31/2010 07:26:00]有macro, 真係好, 水珠都變寶石.

    回覆刪除
  2. 你拍得好美呀,無錯唔同天氣感覺都不一樣,各有美態呢!

















    [版主回覆06/01/2010 10:22:00]真係收獲豐富呀! 雖然天陰下雨, 一樣好好玩.

    回覆刪除
  3. 好靚呀!!!!
    [版主回覆06/01/2010 10:24:00]yeah! thanks ar

    回覆刪除
  4. 一大片黃花地,真係好靚,令人感覺很舒服,一年四季也能保持不變的話,天天望著,心也會不其然天天開朗。
    [版主回覆06/01/2010 10:25:00]仲有, 一定要人少少呢!

    回覆刪除
  5. 我好鐘意你嗰張夏雨化身的相呀!(影時有無特別技巧呀?)
    [版主回覆06/01/2010 10:27:00]冇的呢, 只係近攝和剪裁呢!

    回覆刪除
  6.         駛唔駛靚成咁呀!!濕地公園要搵你幫佢拍輯沙龍做生招牌喇!
    [版主回覆06/01/2010 10:28:00]失禮了, 人家貼出來的, 靚我百倍呀!

    回覆刪除
  7. Moon 兄,  同學會收唔收o靚呀! 我買左部 500D, 都好多唔識點用呀!
    [版主回覆06/01/2010 10:30:00]我都係同學仔咋, 有什麼功能大家研究吓啦

    回覆刪除
  8. 靚...香港也有很多美的地方..
    [版主回覆06/01/2010 12:42:00]只要不是人山人海, 香港都幾靚的......

    回覆刪除
  9. very beautiful
    [版主回覆06/01/2010 12:42:00]thx ar

    回覆刪除
  10. D相好靚呀,我都係最鍾意影水珠,係鏡頭下真係成粒火鑽一樣
    [版主回覆06/01/2010 12:42:00]快d歸隊啦, 拍多d火鑽.......

    回覆刪除
  11. 荷花好靚啊~~
    [版主回覆06/01/2010 12:43:00]真係好靚, 顏色好fancy!

    回覆刪除
  12.         " 失禮了, 人家貼出來的, 靚我百倍呀! "         你咁講 嘢呀,咁靚都話唔夠,咁即係話我果 啲核突到唔見得人啦!!
    [版主回覆06/01/2010 16:09:00]真架, 人地大師傅, 大底菲林機, 隻蜜蜂複眼, 好似大樹菠蘿, 好勁呀!

    回覆刪除
  13. 左簡右簡, 又買部相機 (NIKON P100) , 貪佢無咁重!
    希望可以影到D相上BLOG 喇 ! 不過就一定無你D相咁靘 。
    [版主回覆06/01/2010 16:08:00]多d拍啦, 細機都有細機玩的呢!

    回覆刪除
  14. 好靚,鏡頭下的影像,比真的更震撼!
    [版主回覆06/02/2010 21:57:00]係呀, 鏡頭看世界, 係唔同的呢!

    回覆刪除
  15.         " 隻蜜蜂複眼, 好似大樹菠蘿 "         咁誇張!
    [版主回覆06/02/2010 21:57:00]係呀, 勁macro呀!

    回覆刪除
  16. 點解上次去都吾有咁多靚花, 真係大開眼界, 我最鍾意係蜜蜂死在花中那張.
    [版主回覆06/05/2010 21:09:00]上次妳去時, 是冬天嘛, 不過那時有好多候鳥噃.
     
    那花心, 美麗而帶點可怕........

    回覆刪除
  17. 大自然嘅花真係靚呀! 好鍾意第四張嘅雲, 好奧秘嘅感覺.
    [版主回覆06/05/2010 21:13:00]那幅, 原本什麼看不到呀, 只是一片白茫茫......是軟件將天空調暗了, 將天空的圖案重現......陰天也好漂亮

    回覆刪除