2008年8月31日 星期日

東北之旅(7)-溫泉, 溫泉, 銀山溫泉

沿著田間的車路進入銀山溫泉, 有點像進了千與千尋的世界, 只差一條神秘的隧道.......



住在百年的能登屋旅館, 先享受奉上的香茶"玉露"和點心"薄皮饅頭"(usukawa manjuu), 幸福和浪漫滿溢.......


晚上, 專心地享受一頓簡單但精緻的懷石.........



 鴨鍋, 松茸茶碗蒸蛋, 一碗晶瑩的白飯......


 


一切, 那麼真實, 又那麼夢幻, 彷彿這裏是河神, 春日大神, 天下八百神仙來浸浴的地方



寄了一紙"葉書"(明信片)到現實世界 - 香港



銀礦洞附近的雙瀑......是白龍幻化的嗎?



入夜, 這裏更加如夢如幻.......



小千, 白龍已就寢, 湯婆婆也化為一隻大鳥飛走了........剩下我們住在"油屋".



-----------------------------------------------------------------------------


她們不是湯婆婆, 也不是泛泛之輩, 她們是銀山溫泉眾旅館的女將(女主人).........可惜照片不能放大, 看不清文字........我可看出一些很有趣的東西呢.



 

The Sixth Station - Joe Hisaishi

12 則留言:

  1. 好古僕!好喜歡那種日式風情、四野無人的感覺啊!不知宮崎 駿是否在這裏浸着溫泉構思千與千尋呢?(如果有肥豬周圍走的話,咁你應該係去咗湯婆婆嗰道)
    懷石料理,正!!尤其是那個‘油水’足得厲害的靚飯。噢,只恨胃太少吧!吃了多少碗?
    依然係JR再駁車?
    [版主回覆09/01/2008 11:49:00]真的很浪漫呀, 四野無人是銀礦洞的周圍, 我們去晨運呢!
     
    吃完懷石的碟碟, 我們已飽了大半, 飯只吃了少半碗.
     
    是的, JR大石田站, 旅管真好, 派了專車接我們呢!!

    回覆刪除
  2. 真的很古僕! 在那樣的環境氣紛住上幾天, 很是心曠神宜呢! 晚上的燈光又是別的一番風味! A_moon, 你這次日本之行, 的確鄉味濃, 給人很休閒, 很relaxing的感覺. 可惜你又要再投入忙碌的工作.  Oh well, that's life! 好好計劃下一次的旅程吧
    [版主回覆09/01/2008 11:56:00]是呀, 可惜這溫泉鄉沒有其他特別的景色在附近, 所以住一天已不錯了. 這次旅行, 真是很難忘呀, 和太太兩人長時間的闖盪, 那份感覺特別好, 原本都會掛念香港的人和物, 不過後來又發現不用了........
     
    是呀, 美好的日子過得特別快, 勞苦的日子過得特別慢, 唯有等下一次.

    回覆刪除
  3. 嘩, 溫泉啊~~~~~ 我好想再浸...
    12月我又plan緊去日本囉, 今次一定要去輕井澤!
    [版主回覆09/01/2008 11:57:00]輕井澤, 真是好地方呀, 吃吃, 買買, 行行都那麼有趣呢!

    回覆刪除

  4. 真係好似湯婆婆個大浴場..
    [版主回覆09/01/2008 11:58:00]真的呀!! 下次我們會再去的.

    回覆刪除
  5. 人應該懂得享受人生﹐您拍攝的照片令我大為讚嘆呢﹗
    [版主回覆09/01/2008 12:03:00]是呀, 享受人生之餘, 最重要是我們留下了美好的共同回憶.

    回覆刪除
  6. 環境真係好捨意呀!!!
    [版主回覆09/01/2008 18:04:00]值得一去, 尤其是秋天和冬天更浪漫.

    回覆刪除
  7. moon, 你闯进了童话故事里。哈哈!!
    [版主回覆09/02/2008 17:39:00]hehe, 幾乎以為係呀, 不過其實是很多人氣的, 一點也不古靈精怪.

    回覆刪除
  8. moon哥:
    懷石不只這麼小碟,雖然份量唔多,但係係款式多多,你打苦頭,唔影給我們吃!!
    [版主回覆09/02/2008 17:41:00]哎呀, Donald, 又給妳看穿了, 是呀, 一碟一碟, 還有不少呢, 不過怕篇幅太長, 只好登其中幾幅啦

    回覆刪除
  9. 一路睇,真係好千與千尋feel呀! 仲要影唔到其他人咁厲害既?!哈哈~ 小婦人都忍唔住叫舍工來看看: 『你睇下?!真係有千與千尋咁既地方架!』
    [版主回覆09/02/2008 22:39:00]其實那裏又不是那麼多人, 很清靜的呢.
    可惜那裏沒有一輛火車, 直通第六站 - 沼之底 - 錢婆婆的家......
     
    不過我們去過地底的銀礦洞呢!
     

    回覆刪除
  10. 礦洞?! 敢問月先生你有冇遇見一大班 煤炭屎鬼 呢?!
    [版主回覆09/03/2008 15:01:00]真的深入地底呀, 煤碳屎鬼就沒有了, 我倒怕見到蝙蝠呢, 幸好似乎沒有:p

    回覆刪除
  11. 個環境真係好舒服啊, 你兩公婆好似已經退休咁了!! 旅行永遠都係勞苦工作既最大原動力啊!!
    [版主回覆09/03/2008 15:02:00]唉, 如果是退休, 就好了, 可惜發夢冇咁早呢!
     
    是呀, 工作為生活, 不是生活為工作呀! 絕對!

    回覆刪除
  12. 真靚... 哎... 好想又去旅行呢! P.S. 我家一條劍尾魚星期六生了15條BB, 好得意啊! moon 哥你有無興趣養魚呀?
    [版主回覆09/03/2008 22:54:00]下次去這裏啦!! 好有feel呀!
     
    好生養喎!!! hehe, 我是沒養魚的, 不想戮害蒼生

    回覆刪除