2007年11月4日 星期日

令我神往的D大調卡農

Pachelbel的Canon in D, 原來不約而同引起朋友的一些回憶......呀, 不知遠方的你還記得我們當天的分享嗎?




澳門聖安多尼堂


讀書的時候, 要修讀一科通識課程, 不喜歡什麼 "中國近代政治制度演變" 之類, 看見音樂系開了"古典音樂欣賞", 太好了!


年輕的老師教得很好, 很有印象的是他介紹Pachelbel的Canon in D, 他說這首音樂最值得聽的, 是八個低音音符.



由音樂開始, 便緩緩的奏出, 重複重複, 貫串整首音樂, 重複重複, 然後第一, 第二, 第三小提琴次第加入, 整首流麗典雅的音樂, 就是建築在這八個basso continuo上, 聽著令人很安寧, 有如置身於安詳瑰麗的大教堂中......


卡拉揚會同柏林管弦樂團的演繹, 沉穩而貴氣, 很耐聽. 另外也聽過Orpheus Chamber Orchestra的, 活潑而流麗.



各位, 認得video clip中典雅的聖堂嗎? 很掛念那裡呢!

或許, 我們也需要一些一生不變的basso continuo, 當遇到變遷或徬徨時, 仍在心底裏沉穩地奏著.......在我, 或許是家人老友的一份情. 和小鎮的記憶.

我是一個喜歡不變的人. 謹祝您平安寧定.


9 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年11月4日 晚上11:26

    (Empty)

    回覆刪除
  2. Oh!my favorite song
     
    [版主回覆11/06/2007 22:15:00]貓姐, 我也是看見妳的blog, 才喚起我的回憶呢!

    回覆刪除
  3. 我原本不認識這首歌, 也不知它原來有多出名的. 只是一次偶爾買了一只鋼琴CD, 入面有一首CANON D, 我才鐘意聽的. 後來才慢慢熟了旋律後發現很多時都會聽到, 只是平時沒有上心哦.
    這是一首很入耳的曲.
    [版主回覆11/06/2007 22:17:00]我讀書時接觸過這首歌, 跟著一直都冇聽, 近年再聽番, 覺得很入心, 因為越來越喜歡巴羅克音樂.......年紀大了呢!

    回覆刪除
  4. 原來聽緊係唔可以走架....
    係走你第二篇咋.....咁都唔得....
    一走就要停咗......
    [版主回覆11/06/2007 22:18:00]可以的, 就是看另一個blog時, right click然後按在新視窗開啟......笨方法!

    回覆刪除
  5. Hello!我正式來拜訪你呀﹗哇﹗你真是多才多藝呀﹗
    [版主回覆11/07/2007 18:20:00]哎呀邊係丫, 我只會吃, 聽和看, 沒什麼才能呀!
     
    多d來坐啦tastebug

    回覆刪除
  6. 聽著令人很安寧, 有如置身於安詳瑰麗的大教堂中......
    睇住個Video 真係有呢d感覺~~
    真係多謝你Post 出黎,唔係我都唔知原來呢隻叫"Canon in D"~~Thx!
    [版主回覆11/09/2007 23:49:00]多謝多謝, 這些教堂, 這首音樂, 都是我所愛的

    回覆刪除
  7. I love to hear Canon in D too!
    [版主回覆11/15/2007 09:53:00]YEAH!!

    回覆刪除
  8.         原來你都同意聽 classic o架!         Pachelbel 呢首 Canon in D本來都好鍾意,尤其係開始時果 8 粒音 嘅 Ground Bass,有點引人入勝感覺。不過依家已經唔多鍾意喇,因為已經俾人播到 "爛" 哂!情況就好似 Beethoven 嘅 F ür Elise 一樣,變得好俗品!
    [版主回覆06/09/2009 07:47:00]係呀, 我都喜歡聽古典的.
    你說得對, 近年不知為何用到太濫, 各種不同的版本都出齊, 而且很多都忽略了那八粒持續低音, 成首曲失去了層次. 不過有d鋼琴變奏又幾好聽.
    希望有一天, 可以在巴洛克式的教堂或大宅中聽它一次現場演奏.

    回覆刪除
  9.        " 各種不同的版本都出齊 ",我以前有個舊同事,佢有隻 Canon in D 嘅 CD,裡面全部都係獨沽一味 Canon in D,但就用不同 嘅樂器配搭,真係人都癲!

    回覆刪除