2007年8月12日 星期日

意外驚喜的Thomas and Haas

各位, 剛從溫哥華島回到溫哥華, 只匆匆和blog友傾了少許, 又和家人到處吃去了......

但真急不及待和大家分享這裏......一間我從未意想到的靚靚法國點心店子Thomas and Haas Fine Chocolates and Patisserie

一直以為, 這裏只有地道的carrot cake, apple crunchy, nanaimo bar, brownie, 頂多是各式cheese cakes......其實我這嗜甜鬼都愛吃......

一位小三的blog友, 素未謀面的, 知我去溫哥華, 特意介紹我來試試......

http://www.thomashaas.com/page139.htm

一看, 驚為天人!

路程較遠和有點偏僻, 幸得妹妹大力支持, 和妹夫不辭勞苦的駕車, 終於去到了, 以為無人知曉, 原來捧場客絡繹不絕呢!

吃了

milk chocoalate with passion fruit and almond (幼滑的朱古力慕斯加上熱情果茸, 酸甜中和又有層次)

lemonlemon tart (酸酸又香又滑的檸檬餡, 令我開眼)

almond  mascarpone (好好吃, 沒有用手指餅, 也不是軟爛而有汁的, 他不叫它tiramisu, 真內行)

cheese cake-berry(不是一般芝士餅膩膩實實, 而是軟滑半固體的, 加上莓汁, 酸甜爽口)

感覺有點L'ATELIER de Joel Robuchon ......

capuccino和mocha香滑又濃郁, 嘆個下午茶真好......

最後, 買了十粒手製朱古力回家, 每粒都有心思, 最有趣是彩色的, 是香子蘭, 熱情果, 黑醋栗, 香蕉, 覆盤子......好精緻.....有興趣的話, 上這網頁看看便知了

http://thomashaas.xplorex.com/page123.htm

味道------明天才知, 今晚太飽了--- 吃了上海菜.

最後但最重要, 多謝 MY (小三, 妳帶給我很多朋友呀!), 多謝家人陪我去八和吃.

晚飯時, 9歲的外甥突然一本正經的說 : "舅父的朋友真沒介紹錯呀!"  --- 你好叻仔呀


23 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年8月12日 下午6:04

    Looks like you're having lots of fun! The best is that even your family is so 'supportive' in your search for good food!

    回覆刪除
  2. 真想不到你這麼快就試了! 你買了的朱古力中有我的favourite, 就是相中左下角的Mint Square! P.S. 老板兼Master Chef 是用自己的名字Thomas Haas 為店子命名的啊!

    回覆刪除
  3. 嘩﹗想不到溫哥華都有如此精緻的法式甜點。

    回覆刪除
  4. Fatgarfield, 是呀, 每次來溫哥華, 都吃得很開心, 和很舒適呢, 希望妳也很enjoy aussie life.

    回覆刪除
  5. my, 係呀係呀, 我今天也吃了, 可味呀, 朱古力味很濃, 也不太甜, 遠勝名牌比利時朱古力, 內心的ganache餡, 各有特色, 我很喜歡酸酸的果味, 和朱古力味很夾, 很能帶出朱古力的香甜. 我最愛紫色的cassis醋栗. Thomas 我也見到呀, 我們都說他幾靚仔呀, 他親自端咖啡給我, 還說了幾句笑, 可惜英文奇差的我, 答不上嘴:p

    回覆刪除
  6. 喂﹗你好勤力喎,去緊旅行仍然update,還要有好介紹添﹗樣樣都好精美啊﹗

    回覆刪除
  7. Wow the pastries look so great! I can feel your happiness right here at the other side in HK!

    回覆刪除
  8. A moon, 是呀, Thomas 真是幾靚仔呀, 而且又很幽默! 在香港買到的朱古力實在很難跟他們的媲美呢!

    回覆刪除
  9. 朱古力味很濃.. 嘩比我試下就好了^0^ 你的外甥真生鬼, 他也很懂得食好東西呀 !

    回覆刪除
  10. 好忙.... 無入來個幾星期,原來你唔係出新作品, 而係去了別處找別人的新出品, 真係好正喎!!! 我都好想嘗試下呀!!! 幾時返來呀!! 學完嘢!!! 食來做比我哋看下喎!!!

    回覆刪除
  11. 我還以為你回來了, 原來仍在"鬆弛"中! 那些cake又好看又好味, 好想都係個度食一件呀.....你講到呢朱古力好食過比利時的名牌.....我諗它真係好好食啦.   要多謝my的好介紹, 我地先有moon哥咁靚的分享.

    回覆刪除
  12. 很美的甜品呀! 相信一定好好味啦. 我覺得杯 Mocha 是最正!!

    回覆刪除
  13. d 朱古力真係又靚又特別 !

    回覆刪除
  14. 啲下午茶好"正", 精緻既甜點好吸引 慢慢享受你既人生

    回覆刪除
  15. 好精緻的甜品呢~ A moon: 返香港你都試整幾款吧~

    回覆刪除
  16. 小六 : 才不是呢, 我是好有興趣和大家分享的呀! 也開心大家來坐坐呢! 當然妳來更是可以賓至如歸啦! Natalie : 甜點令我再三回味, 若不是時間不許可, 真想再吃, 幸好, 香港有robuchon my : 香港, 我只愛吃royce, 歐洲的, 我少吃,太太總嫌太甜甜甜, 這次, 連她也讚好, 苦甜而濃的朱古力, 配上各種口味的ganache, 餘韻令人回味不已. hailyhk: 是呀, 好濃但不膩呢! 還有手繪的彩色糖面, 很高雅別緻. 我外生, 好cutie呀, 他比同齡的香港小朋友純真, 但又好牙擦和叻仔haha.

    回覆刪除
  17. YY cake : 保重呀, hehe, 食還可以, 從沒想過做到呀, 這是大師級的作品呢, 有得食已是福氣了呢! purple_purple : 我還在地球另一邊, 不敢想像離開的日子呀! 每天都吃到很夜才回家, 沒辦法上太多blog:p carol : mocha 和 capuccino也是又香又滑, 還有漂亮的泡沫花, 好有心的呢! sweet irene : 係呀, 味道又多, 又夾, 朱古力又濃又滑, 還有漂亮的手繪糖面, 呀, 還有一種獲得LA Times, Dec 2002 評為"One of the Top Ten Favorite Recipes of the Year" 的 Chocolate Sparkle, 當時沒有買來吃呀!!!:(

    回覆刪除
  18. juli : 我好享受這裏的生活呀, 不只是旅遊, 是生活呢. 阿莉: 我只懂吃 .......懂吃已是很大的福氣了, 做餅以來, 多謝不少餅友教我托闊了吃的口味呢!

    回覆刪除
  19. 估不到加國也有如此精緻的蛋糕西點啊 ! 好羨慕啊 !

    回覆刪除
  20. Professional quality!!!!

    回覆刪除
  21. Donald哥 : 係呀, 真的好精緻呀, 香港也不多見, 所以一見即吃呢! Johnny : 那店子真的很不錯, 難得是由兩夫婦發展起來的, 更有home made的感覺呢

    回覆刪除
  22. 嘩!靚到咁點捨食呀!

    回覆刪除
  23. Mui, 幸好有thomas, 吃了又做出來呀.

    回覆刪除