2014年4月12日 星期六

原味鮮橙雪芳 - 附簡譜


今天, 終於又做我第一次做雪芳的作品, 鮮橙雪芳, 從那次起, 我做的雪芳從沒放baking powder 也一樣彈彈彈的.

真好吃, 又香又潤, 又鬆又軟又彈. 橙和蛋的味道夾得真好.

用我最喜愛的濱文樣(http://www.hamamonyo.jp/products/index.html) 手絹做墊布,實在太漂亮贅澤了!



今次不再理什麼凹陷, 焗到剛剛好便關爐, 
 
 蛋糕真的很靚, 平整圓滑, 狀態不減當年 ...... 那些凹陷蛋糕, 應該不是我手勢

 
 雪芳 17cm :

1. 蛋黃3隻  一個橙的橙皮茸 砂糖10g  粟米油40g   橙汁過篩50g   順次序放入mixing bowl 徹底打勻.
2. 蛋白3隻打至發泡, 砂糖40g 分兩次加入, 打發成起尖角的蛋白霜
3. 低粉70g 過篩 , 將1/3蛋白霜 - 1/2低粉 - 1/3蛋白霜 - 1/2低粉 - 1/3蛋白霜 加入 1 中用蛋拂輕力拌勻
4. 將麵糊到入模中(約七成滿), 入爐 170-180度焗25分鐘至糕面金啡.
5. 蛋糕取出或在關掉的焗爐中待涼, 脫模. 成了.
----------------------------------------------------------------------------------------

蛋糕醬半杰, 流動, 剛好盛滿模子七成, 很好呢!
 

把蛋白霜打到起尖峰別客氣, 不要軟尖勾, 效果反而更好, 蛋糕又軟又潤又彈, 真好.
可能你會問, 怎麼每次都做雪芳蛋糕, 不做其他蛋糕, 不悶嗎? 不悶, 有很多味道呀 ...... 最重要是當你做過牛油蛋糕, 慕斯蛋糕, 芝士蛋糕, 當你親眼看到一大塊一大塊的牛油和芝士, 你就會明白.


















18 則留言:

  1. 說得很對, 牛油蛋糕, 慕斯蛋糕, 芝士蛋糕等, 只有在慶生, 送禮的時間用得上; 自己吃, 還是簡單而清新的雪芳才耐吃 ! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 絕對是!每次做左雪芳太太都會吃,做了cream cake, mousse, cheese cake, 太太都說,你自己食埋佢啦。@_@

      刪除
  2. 恭喜哂,大成功呀!

    改用 vegan 材料整西點咪健康得多囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實應該係咁樣嘅 ....... 我都唔知點解會凹 ........

      咩係vegan?

      刪除
    2. Vegan recipe 係完全唔用雞蛋、奶類製品、精凍糖、鹽甚至蜂蜜,係堅持健康飲食的更會用 organic food,對食材有敏感的人特別適合。上 Youtube 都可以搵到好多 vegan pound cake, coookie, bread 之類食譜。

      刪除
    3. 我又未到咁害怕,其實只係怕高乳脂。雞蛋,糖,鹽,蜂蜜的害處沒那麼帶,適量倒是對健康有好處

      刪除
  3. 絕對明白!! ^0^
    我最愛你整既橙雪!!!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 翻來覆去,我都係最愛雪芳,橙雪最好味。

      有時打少少軟cream 伴吃好味,但剩下的要倒掉,算吧 .....

      刪除
  4. 係囉,都唔明點解d人教做雪芳要落baking powder,明明蛋白霜已夠力發起蛋糕嘛

    回覆刪除
  5. 終於搵到嚟! 最愛做這雪芳!

    回覆刪除
  6. 雪芳蛋糕健康又多變化, 又不需要買一堆材料, 我都喜歡呀.

    回覆刪除
  7. 你好 Moon 先生,
    請問我的戚風蛋糕放涼後切片時會有很多蛋糕碎掉下來

    回覆刪除
    回覆
    1. 不太明白,當然會有點碎,但雪芳質感像海綿,不太嚴重

      刪除
  8. 我最近都喜歡整雪芳,快靚正,但仲未整到moon哥架級數~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好耐冇整了,真係好好味又比較健康,仲日本feel㖭

      刪除