2011年3月12日 星期六

提子直燒 - A貨

A-1的麵包很不錯, 其中一款常吃的是"提子直燒", 早餐又方便又省時, 很喜歡吃提子做的甜包(冇法啦, 我這輩都是吃"提子麥包"長大的嘛)


用普通甜包麵團捲入提子乾焗成, 焗得上火少少便成了, 不過, 都係A-1的好吃很多....


......還有下次不要塗蛋液, 光澄澄的不好看, 塗牛奶, 啞色好看些.



........咁樣好D :)



今天又有時間做包包, 真是很幸福呀!


5 則留言:

  1.          乜 A1 有隻咁 嘅提 子直燒 o架?我無乜留意甜包呢!         你呢個賣相都唔差呀!
    [版主回覆03/14/2011 22:17:00]thanks!    有呀, 係袋裝包.
     

    回覆刪除
  2. 唔係呀!牛奶面同蛋汁面都一樣咁靚呀!
    我仲以為Panash先有提子直燒 tim~
    [版主回覆03/14/2011 22:18:00]thanks!!
    哦?? 原來panash都有, 我呢邊冇panash呢!

    回覆刪除
  3. 正!
    [版主回覆03/16/2011 10:14:00]THX!

    回覆刪除
  4. 提子麵包好多人都喜歡食, 可以自己做愛吃的真是很開心~
    [版主回覆03/16/2011 10:15:00]係呀, 可惜自己做的包包, 只可放一日, 就老化了, 要快d吃完.

    回覆刪除
  5. 一眼望落就知係A貨喇!
     
    [版主回覆03/19/2011 22:26:00]真嘢靚可多.

    回覆刪除