2010年7月16日 星期五

3蛋3白的綠茶雪芳

看了Tony Wong的食譜, 和"戚風蛋糕專輯 - 輕鬆做 零失敗" 試試做蛋白和蛋黃相同數目的雪芳..........


3黃 20g糖 30g油 4g抹茶粉(Fancl) 50g水......座熱水順序加入徹底打勻


低粉 70g........拌入


3白 40g糖.......打發至拉起軟角, fold入麵漿


170度焗25分鐘(我的爐很奇怪, 漸漸的沒那麼大火氣, 第一個蛋糕焗了15分鐘就出爐的情況沒有了........)



以為3白的雪芳一定升得少, 跌得少.........不!!!! 升到爆裂, 也縮到一團.......



看, 蛋糕正常的部份很細密好吃, 但塌下來的頂部就結層了.........


再試, 成功的話, 不用每次浪費了一個蛋黃.



8 則留言:

  1. 真的結實了喔
    [版主回覆07/20/2010 10:37:00]綿密左, 各有各的口感.

    回覆刪除
  2. 對 ! 如果你真的實驗成功, 我們就不用煩D蛋黃點用了。
    [版主回覆07/20/2010 10:37:00]兩者是不同口感的呢, 可以一試

    回覆刪除
  3. 無錯, 整整齊齊用材料係最好嘅...等我都試試先!
    [版主回覆07/20/2010 10:38:00]係呀, 慳返一隻蛋, 好好多呀!

    回覆刪除
  4.         咁同分蛋法海綿蛋糕有咩唔同?         睇 嚟 你間屋不利用焗爐喎!
    [版主回覆07/20/2010 10:40:00]係呀, 係好相似的, 只係雪芳蛋糕是落植物油在蛋黃漿, 而海棉係最後加牛油.
     

    回覆刪除
  5. 等你實驗結果!
    [版主回覆07/20/2010 10:41:00]好的好的, 唉, 到今天還是在實驗, 還是縮得很利害, 我都很無奈呢!

    回覆刪除
  6. 我沒有做雪芳很久了. 但我是用相同份量的蛋白蛋黃呀.
    [版主回覆07/20/2010 10:42:00]我都想做相同的蛋黃蛋白, 免得又開多一隻蛋.........雖然8成的雪芳蛋糕書都是3黃4白......

    回覆刪除
  7. 唉!同我之前一樣,我試咗好多次(朱和綠茶味)都係咁。太好喇, 有你不屈不撓的精神去研究,我唔洗再咁沮喪。唔該晒!
    [版主回覆07/20/2010 10:43:00]我都唔知點解, 做到今時今日, 都係試驗........勁脹勁縮的情況不受控制.........

    回覆刪除
  8. 好味呀!
    [版主回覆07/24/2010 14:24:00]相當不錯呀! 不過質地還有待改進.....

    回覆刪除