2007年2月4日 星期日

檸檬紅茶雪芳

我這雪芳癡又做雪芳蛋糕了(其實也是因為懶呢)

今天,買了檸檬,想做一個檸檬雪芳蛋糕......

今天,拿出朋友送的 Assam紅茶,想做一個紅茶蛋糕......怎算?

靈機一動,就做一個檸茶雪芳吧!


蛋黃------3

蛋白------4

砂糖------60g

低粉------75g

葡萄子油------40g

檸皮茸---------2個份

紅茶液---------40ml(100ml熱水泡4Assam茶包)

紅茶葉-------1/2茶包

 

檸檬糖漿:

檸檬汁-- -----2tbsp

糖粉-----------3tbsp

煮熱後加入一個切碎檸檬皮煮一會


1. 蛋黃,1/3,先座暖水打至杰身和淺色,再加入油打勻,最後加入檸檬皮茸,茶汁和茶葉碎打勻
2.
蛋白,2/3糖打至硬性發泡,表面幼滑有光澤
4.
麵粉,蛋白霜分次加入蛋黃糊
5.
倒入雪芳模,敲幾下. 160度焗35分鐘.焗至表面金啡,竹簽不黏為準
6.
出爐後倒扣至完全冷卻方可脫模.

7. 煮好檸檬糖漿後,趁熱掃在蛋糕面



便成為這很鬆軟,又有茶香,檸香的蛋糕了.


4 則留言:

  1. Fatgarfield 肥加菲2007年2月5日 晚上11:29

    Another wonderful chiffon cake!!! I finally got a new cake mould (aluminium), so I'll be trying chiffon again soon!

    回覆刪除
  2. Yeah! Fatgarfield, try more chiffons which are so soft, fluffy and healthy......and interesting.

    回覆刪除
  3. hi moon, 我頭先試整左人生第一個大話糕,食落都幾軟,不過就好似發得唔夠高,唔過頂呀....  我懷疑係蛋白打得唔好 唉............ 我會再接再勵的 !!! 係呢,我想問邊度買既紅茶靚D? thanks

    回覆刪除
  4. RAIN, 好呀, 分享吓啦, 好嗎? 是什麼味道? 慢慢練習啦, 慢慢拿到觸覺會更成功呢! 紅茶在citysuper買的呢, 我喜歡阿三Assam

    回覆刪除