2015年2月6日 星期五

重新學寫字


我的字真是太醜樣了,  一次看到漂亮的英文書法, 哇, 咁靚嘅 ...... 於是在Kalo Make Art跟老師學第一堂 calligraphy



 很久沒寫 copy book 了, 由完全控制不了, 到寫到粗幼字睇, 一點也不簡單, 很有滿足感



 第一次功課, monogram design, 好好玩呀!


9 則留言:

  1. 宜家寫字越來越潦和醜, 不論中文英文寫字, 我都有興趣.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    2. Moon 哥,祝你新年快樂,身體健康,事事如意!

      刪除
  3. 深有同感, 我覺得自己的中文、英文都愈來愈醜, 很自卑呢!

    請問英文是否要用墨水筆呢? 在那裡有得學? 是否Kalo Make Art?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 係在KALOMAKEART 學的, 可去他的facebook page 看看.

      刪除
  4. 我舊年都買咗支墨水筆練字, 不過懶得滯, 筆都不見了.

    回覆刪除