2014年6月13日 星期五

我的雪山玫瑰糖花班堂課

不說, 是不是覺得是一朵鮮花呢 ?


第二次參加  Lyon's Bakery 的糖花班, 玫瑰是最美最高貴的花, 今次是我心儀的雪山玫瑰 Avalanche Roses.
 

謝謝同學仔的關照, 否則我也不會的起心肝報讀.


老師的手法很仔細,無論花瓣, 花萼, 葉子, 花蕾 ...... 都很下功夫做修整和微調 ......


 所以就算我雙手笨拙, 第一次學做, 但驟眼看也難以說這是假花 ......


有時見到市面上的糖花, 厚典典, 齊輯輯, 就分得出那是用模子吸出來後沒做微調的了.



 我已經 的起心肝 買了大部份工具了, 只等儲足勇氣, 就會嘗試在家中自製我的第一朵糖花了.


9 則留言:

  1. 回覆
    1. HAHA,呢句係最大讚揚! 其實仲可以真d, 下次再試。

      為左視覺效果,我將d 色 tune 白左d. 實物係微黃仲似真!

      刪除
    2. 你唔單只癲,仲走火入魔,哈哈!

      刪除
    3. HA,你睇埋我老師的仔細法,至知道咩係癲,癲幾陪!!

      刪除
  2. 我以前玩開麵粉花, 依家見你整糖花, 真有D心動去學, 不過我稔糖花難學D, 會唔會對手攪到痴淋淋? 會唔會一路整一路食 ? :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 雙手十分乾淨(除了掃色粉那part) ...... 至於會唔會食,就好睇妳的嗜好 haha

      刪除
  3. so beautiful...look just like real....

    I have faith in you....your products will definitely look great!

    回覆刪除