2014年3月12日 星期三

北海道牛奶雪芳 - 附簡譜

買了北海道牛奶, 好,做完黑, 做個白的 ...... 牛奶的乳脂會令蛋糕大孔孔的呀, 小心


 雪芳 17cm :


1. 蛋黃3隻  砂糖 10g  粟米油40g  北海道牛奶50g   順次序放入mixing bowl 徹底打勻.
2. 蛋白3隻打至發泡, 砂糖40g 分兩次加入, 打發成起尖角的蛋白霜
3. 低粉70g 過篩 , 將1/3蛋白霜 - 1/2低粉 - 1/3蛋白霜 - 1/2低粉 - 1/3蛋白霜 加入 1 中用蛋拂輕力拌勻
4. 將麵糊到入模中(約七成滿), 入爐 170-180度焗25分鐘至糕面金啡.
5. 蛋糕取出或在關掉的焗爐中待涼, 脫模. 成了.



過程很順利呀! 脫模, 很平整很靚呀! (很奇怪, 咖啡雪芳也一樣很順利呀! 忘了什麼時候連焗雪芳也提心吊膽 ......)

好味道!



17 則留言:

  1. 呢個好成功、好靚仔啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係咁,唔知點解咖啡會塌陷。

      刪除
    2. 再試多次啦!或者你俾個 e-mail 我,我 sent 我手上有嘅咖啡雪芳食譜俾你試試啦!

      刪除
  2. 回覆
    1. 這是最理想的,不知怎的咖啡雪芳也是這樣但塌陷了

      刪除
  3. 很正! 羨慕死我了! 為什麼最近又重拾雪芳瘾呢? 做得這樣好的經驗也不吝嗇地與大家分享,謝謝你! 順告:我的電腦又壤了,烏乎哀哉!:(‘

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個說難也不太難。 休止一段日子又癮起了,焗比我喜愛的人吃,haha.

      刪除
  4. Hello Moon :) 我是Y!blog的rain,你還記得我嗎
    在網上找雪芳蛋糕食譜,很易就會見到你的食譜,多謝分享呢。你一直還在製作蛋糕,真好!我已經好久沒有烘焙了:P

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, rain, 當然記得,從前有時我也會click去y blog 看看妳有沒有update, 所以還記得妳最後一個post ......

      我是最近才恢復焗雪芳 ........祝妳安好,和很快再焗雪芳 ........ 像我一樣。

      刪除
  5. 好耐無見^_^ 你仲繼續整靚蛋糕,太好了。整得靚,影得都靚。
    話說你地點用到yahoo blog以前既表情公仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. haha, 係呀, 你去左邊呀? 我都係最近才做吓蛋糕.
      表情公仔呢, 我都係跟呢度整
      http://amoonlw.blogspot.hk/2013/11/emoticon.html

      刪除
  6. Hi Moon 先生 , 謝謝你的回覆, 疍糕碎的情形不是每次都有,下次再發生我會拍照向你請教,你的咖啡戚風食譜我己做過很多次了,從未塌過, 但怎様做到像第二張照片發得英明神武呢,

    回覆刪除
  7. Moon,
    睇你在美食diy焗雪芳蛋糕的分享,獲益良多,現時已得心應手,多謝你無私的分享!

    回覆刪除