2013年9月9日 星期一

加入"最新留言"欄 成功~~~ yes!

見不少 blog 友加入"最新留言", 但blogspot沒有內置這項自選功能呀 ......

在google+ 留言求教, 很快 NT enty 教我參考ccs高手WFU的網誌
 
 
急不及待試做, 成功了!!! 不過記得將html 程式的編號(A. B. .......AS.) 自行delete, 否則冇嘢睇.
 
謝謝各位高手.
 
----------------------------------------------
 
另外一位blog友, 介紹左一個更簡單的方法,
 
 
原來blogspot都有內置"最新留言"的功能, 只是單看名稱,, 真係估佢唔到 :p
 
 

38 則留言:

  1. 回覆
    1. Click 開電腦版,睇吓右邊尾二的欄位,妳的留言已出現了 ...... 咁樣唔會miss 左blog 友的新留言,又唔駛click 入去設定版咁麻煩,一目了然!

      刪除
    2. 咁你話要DEL咩呀?仲有咩藍色字要改?我好笨

      刪除
    3. 唔駛改住,有興趣可以改吓 D 字體的SIZE,我都改左,好惦!

      刪除
  2. WFU 的POST 會詳細教晒D 步驟了。 copy &paste, 但記得自己delete 晒d A. B. C. D.

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 公司入唔到GOOGLE改版,今晚返屋企試
      點改字體?係寫BLOG的字體嗎?

      刪除
    2. 只係"最新留言" 文字的 size .

      OH? 妳公司block 左 google?

      刪除
  4. 點解要咁做呢?乜唔係個 e-mail 已經有通知,自己 blog 個資訊主頁都 show 哂出嚟咩?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 試多次丫,等我簡化步驟
      1.入左blog, 入"設計"->"版面配置", 按"新增小工具",
      2.工具欄中選"html/java script", 自己填標題欄。copy 左那篇外星文paste在"內容"
      3.delete 晒那些 A. B. C...... , 儲存。
      4.把"新增小工具"block 拖到妳想的位置。按儲存新格式,ok!

      刪除
    2. 例如
      G.{
      我要刪去 G.
      留番 {

      刪除
    3. 好開心呀~OK喇!先先睇左一大篇真係唔明呀.
      簡化左明白喇, 唔該晒!
      仲未蠢得晒..keekee

      刪除
    4. YEAH!!! 等我來睇吓先。

      刪除
    5. 你版面可以顥示8則留言, 我得5個.

      刪除
    6. 又唔知按左咩, 比我整 "WOR" 左.

      刪除
    7. 可以改火星文入面的數字,某行5改8就得,好多嘢都改得,正文有講的,

      冇左版頭喎,重新SET一次。

      刪除
  6. 叻!好似以前yahoo咁
    即刻見到comments

    回覆刪除
  7. 我尋日跟另一個卜友, 唔使 copy code, 只要在設定, 加入小工具便可以。 不過今日另一個卜友又係要copy css的, 總之整到就好了。靚靚。

    回覆刪除
    回覆
    1. http://eva12478.blogspot.co.uk/2013/09/blog-post.html

      刪除
    2. icic, 謝謝分享, 真方便呀, 不過效果冇html 咁靚.

      刪除
  8. 唔知點解我顯示唔到新留言

    回覆刪除
  9. 你有冇delet 晒html 程式裡面的編號A. B. ...... 一直 delete 到 AS?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啊... 簡單啲個方法我都試埋 結果一樣

      刪除
    2. 唯有去問創造者 wayne fu

      http://wayne-fu.blogspot.hk/2012/11/recent-comment-avatar-title.html

      刪除
  10. Moon兄: 謝謝您的幫忙和指導, 現在已可以顯示"最新留言"了, 謝謝!

    不過菲菲提議的第一個方法, 顯示的留言好像較簡潔, 但我又試不成功!

    回覆刪除
    回覆
    1. 別客氣,大家交流吓 ...... 另一個方法我試過,OK 的,但我喜歡Wayne Fu 的方法,所以採用了

      刪除
  11. hi, A Moon:

    謝謝推薦我的小工具。補充一下,若使用主流的瀏覽器,例如 Chrome、FireFox、Opera、IE,那麼程式碼行號在 copy 的時候,並不會把 A.B.C...等等行號一起複製。只有在極少數的瀏覽器,才會複製把程式碼行號一起複製,那麼要刪除行號就比較麻煩了。

    可以試試看用我推薦的瀏覽器來複製喔。

    回覆刪除
    回覆
    1. IC, 多謝你的來訪呀, 我都係用 ie 做的, 剛試過直接 copy & paste 在 html/script widget 上, 都係有字母編號, 不知為何 ....... 唔緊要啦, 手動刪除都ok

      刪除
    2. 請問是 IE 哪一版呢?

      刪除
    3. 天哪~竟然是 IE10...
      謝謝回報,看來我要繼續在我的網站宣導禁用 IE 了...XD

      刪除
    4. XD ....... microsoft 總是令人覺得不順心

      刪除