2013年9月5日 星期四

我的初階帆船

 
 
大海中一個人駕著帆船, 運用學來的技巧, 在大風大浪, 或和風細浪中, 乘風破浪, 有點享受那種孤獨和刺激感覺 ...

年輕時曾經和朋友玩過帆船, 近日又有機會從拾舊一興趣, 暫時只是很初階, 只有資格駕駛Topper, Pico, Wanderer等小船咋 .......
 
 
 最驚險的經驗有兩次
一次在大尾督一大團雷雨雲,  閃電又不停由雲頂劈到海面, 心想死啦, 回岸已趕不及了 ...... 幸好救生員趕到把我拖回岸 :)
 
 
另一次又是在大尾督, 遇上4至5級風, 我的功力駕馭不了, 不停翻船, 雖然翻船並不太危險, 但要在海中把船重新豎立, 很累呀!

 

 和船友一起租一艘大點的wanderer, 一樂也 ......

 
 希望將來可以進修高級點的課程.

27 則留言:

  1. GOOGLE有樣好,就係可以追蹤你地,有咩新嘢一CHECK就得,以前你地唔入我度我就搵唔到你地

    回覆刪除
  2. 係呀, 有時d留言和加入社群仲會gmail我添 ..... 係冇私人留言, 同埋有時 g+ 冇法子帶我去到一些friends 的blog

    回覆刪除
  3. 點樣先可以整到你個版面咁, 好似以前YAHOO咁, 一張表面相介紹一個BLOG,我個版面係成個BLOG 嘅相出晒嚟, 好亂咁呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳可以在edit 時,在一張相後,或適當位置插上"繼續閱讀", 上面toolbar 上有個icon 像張紙中間斷開那個。試吓

      刪除
  4. Moon 哥你真係得,興趣廣泛!
    點呀,攪掂個 "追蹤" 未呀?我出咗篇新 blog 係講呢樣嘢喎,有時間去睇睇幫唔幫到你啦!

    回覆刪除
  5. 有興趣便玩吓 :) 我已經熟悉了追蹤了,但仍是沒法link 到 一些blog 友的blogs 呢,這是google + 和blogspot的先天問題,我都係由yahoo 找到你咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 你再睇一睇個 setting,會唔會有得攪,又或者試吓還原番到 Google blogger,睇吓會唔會 OK,so far 到依家我淨係知道你有呢個問題。

      刪除
    2. 我都係朦查查, 唯有加晒朋友BLOG入電腦[我的最愛]...

      刪除
    3. YC, 有用開Blogspot好耐的blog 友都教我在版面配置中自己加入"我的網誌清單"再手動加入各網友的網址,冇自動方法。

      kestrel, 因為我用blogger的身份入左你會嘛,否則你見不到我。

      唔似其他blog, 或fb, 一click 個頭像就去到目的地,例如辣劉伶和一兩位我追蹤了的朋友,到今都沒法找到他們的blog.

      刪除
    4. 原來係咁!需要還原嗎?定係即使係 Google+ 都有得俾你揀身份呢?

      我每次 click 你個大名,都只會連到資料頁而唔係 blog,可能呢個就係 Google+ 嘅用法。

      刪除
    5. 我地用了 blogger 和G+ 連結 ( google+ 升級版) 所以一定會去G+ 主頁。只要G+ 用戶在主頁公開自己blogger/ blogspot 連結便可以。a moon 我睇到你在我 blog 的留言,不過我回覆唔到你,可能你 set 了不可回覆。

      刪除
    6. 啊? 我冇set 到不可回覆喎 ...... 有blog 友都遇到相同的情況,多數是g+的bug .

      刪除
    7. 但係我想問吓 Moon 哥,你有無放到個 blog address 喺 Google+ 資料頁面呢?我搵唔到呀?

      刪除
    8. 有呀,click 入"關於"page ,就見了。

      刪除
    9. 原來要 click 入「關於」頁面,咁係咪其他 blogger 都係只可以寫在這頁面上呢?

      刪除
  6. 回覆
    1. 找到興趣的就去玩吓,人生要玩多d. 可惜從前的玩伴朋友已失散,有點孤獨。

      刪除
  7. 回覆
    1. Hee, 出海整餅, 整定餅出海 ...... :)

      刪除
  8. 我嘅大老爺後生時都係大埔玩帆船,後來轉玩滑浪風帆,佢話打風去玩先剌激

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都試過打風出海,滑浪風帆好d, 我駕的帆船呢, 吹到帆都變左S型, 行唔到 .....:p

      刪除
  9. Moon 兄: 您好。 我的弟弟也愛玩帆船, 可惜他已帶同帆船移民澳洲了。 我和他出海最驚險是在某年的中秋節, 一家人出海賞月, 在回程時險些撞上一隻小木船, 兩個年輕人乘夜泛舟海上, 十分浪漫, 但他們沒有燈, 十分危險!

    此外, 有一次天文台突然掛3號風球, 我的弟弟本在海上, 我們要他馬上回來, 他惟有把船舶好及挷妥才回家, 但在半夜, 海事署致電說船散了, 所有物件(包括船體)四散海上, 打電話來問船上是否有人, 如弟不離船回家, 不知後果會是怎樣! 所以"行船跑馬3分險"是有道理的。 想知後事如何嗎(保險賠償)?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哇, 妳和令弟的是yacht 了, 不是我的dinghy 仔, 我都好想玩呀! 要多d 經驗和有志同道合的隊員.

      上次在日本睇tv, 三個日本人駕駛一隻大約10米的yacht 橫渡太平洋, 那知在途中撞到 ...... 鯨魚 :p 結果要棄船 .......

      wow, 幸好那次妳叫令弟上岸 ...... 我的dinghy呢, 安全d, 起碼capsize 都冇問題, hee

      係喇 ...... total loss 喎, 最後點呀?

      刪除
    2. 揚帆出海, 關掉engine, 十分寧靜, 海風撲面而來, 很舒服。

      他也試過與友人組隊參加比賽, 由香港去菲律賓, 賽會沿途把他們的位置透過電郵向我們報告位置和報平安, 因為始終路途遙遠, 風高浪急, 少點體力也不行。 有一艘船的桅杆掉下來打正一船員的頭受了傷, 惟有放棄比賽。

      我的弟弟的保險當然是說"total loss", 冇得賠, 但我也佩服舍弟, 死都拗返生, 逐點上訴到終, 結果全數獲賠償, 加多點錢再買一艘新船, 又再玩過!

      我相信你很快便會上癮, 拾級而上, 越玩越大艘的了! Enjoy your sailing! :)

      刪除
    3. Sailing 真是另一個天地啊! 我都會keep 住進修的,至於yacht 呢,睇吓有沒有緣份啦。

      haha, 令弟真的好勁啊,相信他在帆船之都繼續揚帆吧!妳呢?還有間中技癢嗎 ....:)

      刪除
  10. 我去澳洲探他們時, 也會擇日出海。 因為他的船食水深和船桅高, 所以要視潮水的漲退時間,要擇時辰出海很煩呢? 不如你的dinghy般靈活! Enjoy your time!

    回覆刪除