2013年9月18日 星期三

參加了風帆比賽研習班

 
前幾天參加了風帆(小帆船, 不是滑浪風帆)比賽研習班, 其實絕對未夠班比賽, 只是想導師執好我的控船技巧吧. 跟高手在大風中追逐(當然我只有追的份兒) ...... 好刺激獲益良多.

導師馮sir是高手中的高手, 比賽經驗豐富不在話下, 執了我不少粗疏的技巧, 解決了我好些疑難, 例如海上遇到雷暴怎做?大風中順風航行極易反船怎算.......?
 
還有大半班同學都是比我高兩級也不只的高手, 學到很多連想也未想過的技巧, 那些技術, 我連練習也未夠班呢. 小帆船又是一個無涯的小世界.
 
有船友聽說我跟馮sir上課, wsp問我傳說中有個姓馮的高手, 剛在荷蘭參加風帆比賽, 比賽後連船也買了回香港 . 是不是你的導師呀?
 
第二天我問馮sir, 他說 : " 就是我, 除了我有誰那麼傻!? "
 
 woow! 我都想有資格咁傻 :p
 
 

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 難得可以那麼接近大海而且,好多技術學習和練習,好有趣

      刪除
  2. 好多人,為興趣真的會很儍。我剛在yblog 認識你,你博命硏究做雪芳蛋糕,我都覺得你傻架。不過你有你的 堅持,我很欣賞你追求完美的恆心。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hee, 其實我不是那麼完全主義呢,不過有時失敗了唔忿氣,投入d 會有趣d . 多謝妳多年的探訪啊。

      刪除
  3. " 剛在荷蘭參加風帆比賽, 比賽後連船也買了回香港 " <---- so cool~ ^0^
    moon 兄,依個係你新興趣!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係高高高手, 只有敬佩的份兒

      係呀, 玩左一年左右啦

      刪除
  4. 嘩,睇到個 title,知道你比賽,一定好勁呀!!

    Moon 哥,中秋節快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只係初哥"研習班"咋, 遠遠未可以比賽, 行船行得好d已經好好了.

      中秋節快樂呀!

      刪除
  5. 真係唔簡單..文武雙全呀!

    回覆刪除
  6. 好勁...原來你玩風帆!

    回覆刪除