2013年6月23日 星期日

Icing 功課

上完課, 好心急practice!!!

找晒我的cookie 模, 選呀選呀, 都係選到這些, 都係動物模好玩呢!

自己一手一腳做, 才知無論在材料, 顏色, 設計, 手工.......等的功夫一點也不少, 每樣都出了點錯 :p , 學到不少呢!

沒有預先構思呀, 品味呢, 像小孩子的作品, 完全不像sensei, 透著日本式的優雅.


先來鳥鳥和魚魚.......



hee, 又是偷sensei的橋....


合格的, 可以再好d ......

小車子好好玩呀!









起初做的曲奇, 已出意外, 凹凹凸凸, 用了全糖粉, 效果平滑得多了.

   




貓臉, 好考功夫呀!!! 啡色icing 太杰了, 用力唧......發覺手也抖了, 線條也抖得很, 失敗.....


 葉子和甲蟲也是很好玩的呢!

hee










 


11 則留言:

  1. 你好有天份 !
    [版主回覆06/25/2013 12:45:08]幼稚園Level 咋 .....

    回覆刪除
  2. Icing好好玩,不過真係要好好心機,你個甲蟲我好鍾意呀
    [版主回覆06/25/2013 12:46:24]係呀,覺得很有趣 ...... 甲蟲不難的。

    回覆刪除
  3. 楓葉形狀的貓, 好得意!
    [版主回覆06/25/2013 12:48:10]O? 我自己都唔覺添 hee
    [版主回覆06/25/2013 12:47:47]O? 我自己都唔覺添 hee

    回覆刪除
  4. 咦,隻貓好似迪斯尼裡面個隻高竇貓
    [版主回覆06/25/2013 12:48:28]好眼力喎,應該係,原模是迪士尼系列呢!

    回覆刪除
  5. 呢樣嘢我真係無天份兼無耐性!你有一雙巧手哦!
    [版主回覆06/25/2013 12:49:10]覺得有趣,又試吓

    回覆刪除
  6. 靚到唔捨得食!
    [版主回覆06/25/2013 12:50:58]都食咖,靚嘅留耐D.
    [版主回覆06/25/2013 12:50:24]都食咖,最靚嘅留耐d ......

    回覆刪除
  7. 好好好靚呀!
    [版主回覆06/25/2013 22:45:16]謝謝呀,妳的動物包包好靚呀!

    回覆刪除
  8. 真係要好多功夫同心機.
    [版主回覆06/25/2013 22:47:50]仲好好玩添

    回覆刪除
  9. 可愛~。可愛い。
    很好地做成。よく作られているね。
    [版主回覆06/25/2013 22:56:46]ありがとうございます。あの手づくりものが本当に面白いね!
    謝謝呀。那些手工實在很有趣呢!
    (應該是:好可愛啊,手工很好呢! ...........僕は失礼しました!)

    回覆刪除
  10. 功課好好呀!!! 加油!!
    不過,你都唔會食依D曲奇咖啦~~
    [版主回覆06/25/2013 22:59:57]食咖,好味咖,色素是高級食用色素,曲奇是SENSEI 特別的低糖糖低油曲奇

    回覆刪除