2013年3月10日 星期日

我吃到Poilane大師的miche大圓包

去年四月在台灣旅行時, 買了一本麵包聖經 - 普瓦蘭麵包之書.

三代經營的麵包坊, 最經典的是簽了個"P"字的miche, 米契大圓包.

上月經過citysuper, 角落裏放了幾袋麵包, 怪冷清的, 但我一眼就認出 : 哇, 是Poilane的 miche呀!

買了1/4回家.




用洋蔥炒蛋加一片烘脆了的miche做了個tartine(單片"三文治), 好吃呢, 質感粗糙的麵包散發著濃濃的麥芽香味, 沒加糖的包嚼出淡淡的甜味.

不過這種包不會受香港人歡迎的, 可能以後也不會再吃到了.



去年那個四月, 最難忘, 也是那種回甘的味道, 已逝

7 則留言:

  1. 1/4個已經好大個呀, 做晚餐都可以..
    [版主回覆03/12/2013 11:12:36]係呀, 直徑超過一呎呢........

    回覆刪除
  2. 諗起香港人接受唔到既麵包,我仲諗到rye bread.
    [版主回覆03/12/2013 11:15:44]係呀, 其實香港人食麵包咁多年, 都係未真正享受歐洲包的味道, 可能東西兩方的生活習慣和口味完全不同呢. 正如叫歐洲人食白切雞, 吃白飯, 取他的命

    回覆刪除
  3. 多謝介紹好包. 有機會去City Super 時, 要去看看還有沒有沒.
    [版主回覆03/22/2013 22:05:57]希望他繼續入貨,讓香港人認識好麵包。

    回覆刪除
  4. 我以為你整的。
    [版主回覆03/22/2013 22:07:59]我都想,但是不可能呢,由麵粉,麵種,技術,烤爐,都係獨特的

    回覆刪除
  5. 包包好大個嗎?點解只買 1/4 個咁少?定係因為好貴呀?
    香港人唔鍾意食?咁咪即係啱我口味!
    [Kestrel回覆03/24/2013 02:38:44]咁誇!?
    [版主回覆03/22/2013 22:09:34]個包好大,直徑超過一尺,有機會你試吓

    回覆刪除
  6. 好明白有d人不喜歡食麵包。以前年輕見到麵包時,嗰喉嚨就立刻封鎖,千萬吾好我啃麵包!依傢老嚇、老嚇....嗰口味變了。時間證明你也老了......
    [版主回覆03/22/2013 22:11:33]係呀,人係咁,食得軟包多,又想食硬,跟住又想食軟 ..,,,

    回覆刪除
  7. 我也買了這本書~ 是的, 香港人話麵包好食, 99%都會話好軟熟呀.....有幾多人知道麥香, 氣孔和酸度平衡呢...? 昨晚我家有十多個客人, 我做了兩大個麵包, 講真, 我自己就不太滿意(70分啦)....但客人們個個都讚好, 轉眼間就吃光光...

    回覆刪除