2013年3月26日 星期二

兄弟姊妹的澳門遊(一)

去澳門, 已去到好似回鄉........

朋友問, 有什麼新地方?   .........我想來想去也想不出, 因為除了賭場區我不會去之外, 要去的都已去了

今年和加拿大回來的妹妹外甥, 和眾弟妹一起同遊, 感覺又不同了, 一期一會呀!!




世界上最好吃的pizza, Caffe Toscana.......




這特別版tiramisu 也是好吃和juicy, 香港的豬糕般的, 應該汗顏吧.










帝筠胡椒餅, 幾好呀, juicy , 鮮甜, 不如朋友說的難吃. 倒是可以烤焦一點, 和加重胡椒.







祥記總是經典的.


   





十字架旁吃牛雜.......失禮 : p






 




 

3 則留言:

  1. 和家人同遊真開心呀.
    [版主回覆04/05/2013 23:41:40]係呀好溫暖的感覺.

    回覆刪除
  2. 世界上最好食pizza <- 真係咁堅? 仲好食過意大利本土?
    [版主回覆04/05/2013 23:42:42]真係呀, 仲好吃個意大利的 ....... 感覺上, 吃東西, 還是吃感情的.

    回覆刪除
  3. 你真本事, 經常找到好吃的地方 。 ^^
    [版主回覆04/05/2013 23:42:56]去過好多次了呢!

    回覆刪除