2012年8月31日 星期五

北海道2012 - 旭川...山頭火

到富良野的中途站, 是大城市旭川, 一個很大的內陸城市.......可是不是一個旅遊城市, 挺悶的, 附近只有旭山動物園, 可是我們不喜歡動物園.

旭川火車站, 是一個很大很大的火車站, 有點像一個飛機場.


山頭火在香港開了分店, 可是在旭川, 只是一間不起眼的樸素小店.

特別去試一試, 比較一下和香港的可有分別.



麵呢, 和香港的一樣, 不是不好吃, 也不是很好吃.







餃子倒是很不錯.



市中心和大部份的日本城市一樣, 寬廣整潔而且空空蕩蕩, 一入黑, 就人影寥落.







第二早, 去我們最愛愛的 Dotour 吃早餐, 今次旅行, 吃了最多次Dotour, 越吃越有感情, 百吃不厭.



腸仔屹屹的熱狗, 香脆到不得了.


腿蛋治, 和香港的是兩碼子的事.


雖是快餐店, 甜品卻十分吸引, 引得我們特登去吃下午茶, 這個南瓜撻, 好吃到不得了......上層是南瓜布丁, 下茶是南瓜慕司, 撻皮薄脆........好味過好多名餅店的出品.......



旭川的街頭, 寬廣而整潔, 不是一個好玩的旅遊城市, 但肯定是一個適合安居的城市......不像香港.......















7 則留言:

  1. 香港的火頭山都是麻麻.
    這裡很靜..
    [版主回覆09/05/2012 10:25:40]係呀, 所以我才想去試下原裝正版.......但都係不外如是.

    回覆刪除
  2. 香港既山頭火我直程覺得難食 + 貴
    完全唔明點解會有咁多人去排隊 ......
    [版主回覆09/05/2012 10:32:08]十分同意......我只係講得溫和......旭川正店都係好多人排隊呀.
    不過我的經驗, 從來不相信人多便好吃, 相反人多又不好吃, 人少又好吃的地方更多......靠直覺

    回覆刪除
  3. 十分多謝您的回覆,沒有問題的.我將會去台北和中國,這時買書試一試自學,
    [版主回覆09/07/2012 20:20:49]:-)

    回覆刪除
  4. 山頭火拉麺変很有名。北海道的代表麺之一。我喜歓這類的拉麺。北海道地方是通常很的地方。所以、北海道人喜歓濃厚味的拉麺 p(*^-^*)q 

    山頭火ラーメンは有名よ。北海道を代表するラーメンの1つかな。北海道は寒いからね。北海道の人は、こってりした味が好きなのよ。
    [版主回覆09/18/2012 15:39:13]很開心你來探望我呀!很久沒見呢。你好嗎?拉麵呢,我喜歡關東口味呢 :D

    お久しぶりで、お元気ですか。ぼくを訪ねるのは楽しいね!ラーメンは関東の味が大好きね!:D

    回覆刪除
  5. 南瓜撻, 上層是南瓜布丁, 下面是南瓜慕司, 撻皮薄脆
    我唔食0甘好食,你鑽研鑽研,將它發揚光大給我吃我才相信.
    [版主回覆09/14/2012 14:16:26]我邊有咁嘅功力?人家每一層都有獨門功夫,我只係識食 :P

    回覆刪除
  6. 香港、大陸和日本都炒緊釣魚台事件,引起緊張局勢。在這火辣辣的關頭,你敏感話題講日本?怕吾怕被卜頭? 。
    [版主回覆09/14/2012 14:24:35]政治嘅嘢好複雜,我都唔想佢地攪咁多嘢,我只想去我欣賞的地方,開開心心旅行。我又信得過香港人的質素,唔會亂來,最近的國教事件
    令我對香港人刮目相看:-)

    回覆刪除
  7. 旭川咪仲有個雪の美術館囉!未去過都可以去吓嘅。
    旭川好多年前去過,印象食過拉麵,但喺唔記得食邊間嚕~~ 愛北海道嘅友人呢幾次去旭川都會去青葉,話好正喎!仲有旭川嘅梅光堂縂店好味過機場嗰間好多喎~~

    回覆刪除