2012年5月24日 星期四

Carrot cake的變奏

欲罷不能, 雪櫃裡還有一條紅蘿蔔........


做個三層cream cheese cake......gooood idea :)


recipe仍和上次一樣, 好吃呀! 不過cream cheese topping要多做一倍........ :p



這個蛋糕質地鬆散, 切三層真的不易呀! 切壞了1/3個.



cream cheese topping要多做一倍........ :p



 忌廉芝士餡和碎果仁灑面,  分蛋糕有7層, 每層蛋糕掃上楓糖漿, 好油潤濕潤呢! 不似吃carrot cake, 反而似吃opera等法式糕點.



買了一瓶六款的糖粒, 灑上花花心粒, 好小孩氣呢.......但好開心呀!













9 則留言:

  1. 救命呀 moon...... 我個 Delongi 爐又壞左!想問你個 roller grill 咩環境,我又要換爐啦!
    [版主回覆05/26/2012 22:34:51]哎呀, 乜delonghi咁攪呀, 我個係Roller Grill FC340-TQ, 都好用丫, 夠火力,, 在上海街東亞買, 當時約$5000. 睇吓啦

    回覆刪除
  2. 见到都流口水...
    [版主回覆06/02/2012 17:16:17]Hee hee ,thx ar .

    回覆刪除
  3. 好夢幻,好鬼靚,好吸引
    [版主回覆06/02/2012 17:17:24]個夢發完了:)

    回覆刪除
  4. 你中毒了!今次仲吾肥屎你~~~
    [版主回覆06/02/2012 17:20:05]用晒Carrot 了:) 香排都了做了

    回覆刪除
  5. 整得好靚呀! 
    [版主回覆06/02/2012 17:20:38]謝謝呀!

    回覆刪除
  6. 靚到吖~
    [版主回覆06/04/2012 20:00:35]Thanks ar :)

    回覆刪除
  7. 加咗花花同心心個蛋糕特別可愛!
    [版主回覆06/11/2012 19:03:30]好得意 :)'-

    回覆刪除
  8. 我鍾意食cream cheese
    [版主回覆06/11/2012 19:05:56]Creamcheese topping幾好㗎,又易做:)

    回覆刪除
  9. 服咗你囉!普普通通一個甘筍蛋糕都可以攪到靚成咁!
    [版主回覆06/28/2012 08:16:29]一定要玩吓至過癮:)

    回覆刪除