2011年4月17日 星期日

green tea opera day

老友有個大project, 找了一天我們同學仔一起合作去完成.......


.....green tea opera!




由於剩了不少green tea butter cream, 又做了個抹茶奶油卷卷, 加上上等的原粒甘露煮栗.....



加一杯抹茶latte, 好味啊! 最重要是同心協力做了一個大project, 很開心呢!



先做個薄薄的抹茶joconde......薄是這蛋糕成功的關鍵, 嗯, 都合格啦.


 


跟住做餡料, 包括朱古力ganache和抹茶butter cream.


抹茶butter cream好好味呀, 加了抹茶的奶油吃落一點也不膩......不過實情呢.........幸好真的塗在蛋糕上的butter cream只是薄薄的兩層.


 


一層一層的組合........共有8層


 


用少少糖霜作少少裝飾, 不想把蛋糕面攪得太複雜. 可惜糖粉好快溶掉, 要不停補粉........


下次做, 先要雪硬d, 用防潮糖粉, 和抹茶粉.


 


哈哈, 都算夠薄了, 標準的opera要薄於3cm........下次呢, joconde可以做薄d, butter cream可以塗厚d, 下次又玩過啦!



下面的是青木定治的得獎名作 : Bamboo, 參考參考而已, 功力不可同日而語, 幸好晚上拿給家人吃, 大家都讚好味, haahaa.



 


29 則留言:

  1. green tea~ like x 100000000000000000
    [版主回覆04/19/2011 07:32:00]green tea的感覺好清新呀......雖然都有牛油朱古力, 但係吃落一點也不覺膩.

    回覆刪除
  2. 見到d牛油有d暈, 少過3cm 好勁
    [版主回覆04/19/2011 07:34:00]其實個opera只係用左好少, 呢個cake唔算肥. 仲可以抆厚少少, 仲有2mm可以抆.....

    回覆刪除
  3. 嘩!都幾多牛油wor~
    [版主回覆04/19/2011 07:35:00]個opera只係用左好少buuter cream, 大部份用左o係卷蛋.......不過真的好好味呀!

    回覆刪除
  4. 真令人興奮的蛋糕,下次再玩過!
    我計埋塗糖水,所以是十二層的opare
    [版主回覆04/19/2011 07:37:00]今次係同學仔最複雜的project, 真係好好玩呀, 計埋塗糖水係12層了.

    回覆刪除
  5.         睇見都流哂口水呀!
    [版主回覆04/19/2011 07:38:00]真係好好味, 咬落好多層次.

    回覆刪除
  6. 完成果刻真係好開心呢!
    Moon嫂比幾多分呀?
    [版主回覆04/19/2011 07:41:00]係呀, 真係有d驚喜, 冇lum過咁靚.......第一次喎, 相信下次做會更好一點.  晚上回娘家吃飯, 切開幾件, 大家都話好吃....moon嫂呢 , 說朱古力味那個更好吃, 不如下次整正式opera......:p :p

    回覆刪除
  7. 係小三處到見到~ 知你都有一齊玩~~~ 你地好勁呀~ 仲有, 個抹茶色好靚~ 用咩牌子咖?
    [版主回覆04/19/2011 07:44:00]要幾個人分工合作, 才可以3個多小時完成呀! 隻綠茶真係好靚, 應該係citysuper或者sogo的"宇治抹茶", 不過恐怕現在都冇貨了......

    回覆刪除
  8. 多謝分享。 切得好靚, 請問用什麼刀去切個opera ?
    [版主回覆04/19/2011 07:45:00]呢次好好玩, 刀呢, 係用一把大約8吋長的西式廚刀, 好利o架

    回覆刪除
  9. 好靚!
    [版主回覆04/19/2011 07:49:00]第一次, 幾成功!

    回覆刪除
  10. 靚絕呀..
    [版主回覆04/19/2011 07:50:00]切邊完成的一刻, 大家都好興奮呀!

    回覆刪除
  11. 秘密製靚糕!你兩個威啦!威曬全城啦 !我要英式茶具嗰塊!!!  latte有點熱氣,嗯.....俾杯英式奶茶我啦!只要奶;吾要糖!
    [版主回覆04/19/2011 07:51:00]係4個人呀! 夾手夾腳至整得咁快, 又幾成功.
    呢隻latte唔熱氣的, 因為係綠茶開的, 好好味.

    回覆刪除
  12. 好靚呀!
    [版主回覆04/19/2011 07:52:00]我都好開心呀!

    回覆刪除
  13. 好靚呀...有落顏色嗎?
    [版主回覆04/19/2011 15:57:00] 全天然咖, 係上等抹茶的顏色來咖.

    回覆刪除
  14. 我都想做一次...
    你們勁得呀!
    [版主回覆04/19/2011 15:58:00]如果一個人做, 我都冇信心呀, 好多種材料......仲可能要分兩日做........

    回覆刪除
  15. 好正wor... 果然係高手.
    [版主回覆04/21/2011 07:37:00]第一次玩呢個餅咋......

    回覆刪除
  16. 靚到呢~~~~~~
    [版主回覆04/21/2011 07:37:00]都算幾滿意了.

    回覆刪除
  17. わあ。おいしそう I like GreenTea
    [版主回覆04/21/2011 15:20:00]抹茶のオペラはおいしがった、今度本格的なオペラも作りたいんです。

    回覆刪除

  18. 好吸引!
    [版主回覆04/22/2011 16:07:00]最肥的也是最好味的!!

    回覆刪除
  19. Happy Easter !!!
    [版主回覆04/22/2011 16:10:00]H a p p y E a s t e r!!!
    終於等到放假了!

    回覆刪除
  20. (Empty)
    [版主回覆04/22/2011 16:10:00]H a p p y E a s t e r!!!

    回覆刪除
  21. 你哋就好啦,可以玩,我原本話星期日拜山,諗住發達啦,點知,鄉下啲人話星期日唔好日喎,要改星期六,即刻down晒
    [版主回覆04/22/2011 21:36:00]哎吔........下次再玩過啦, yc, 天氣涼了再組班吧!

    回覆刪除
  22. 好利害


    [版主回覆04/30/2011 21:17:00]
    H a p p y E a s t e r!!!

    回覆刪除
  23. (Empty)
    [版主回覆04/30/2011 21:17:00]
    H a p p y E a s t e r!!!

    回覆刪除
  24. hihi mr a moon:- 1 word - GING
    [版主回覆04/30/2011 21:17:00]我只係1/4呢!

    回覆刪除
  25. Fatgarfield 肥加菲2011年4月25日 下午1:44

    Oh, looks goooooood ah!
    [版主回覆04/30/2011 21:18:00]好玩又好味道!

    回覆刪除
  26. 下次我又玩,但係我係旁觀偷師,唔幫手架
    [版主回覆04/30/2011 21:18:00]下次問吓屋主先 :)

    回覆刪除
  27. 抹茶奶油卷卷好靚呀~
    抹茶粉有無平靚正的介紹呢? 我平時見都係好貴既...
    [版主回覆04/30/2011 21:20:00]隻抹茶是我個friend的靚嘢來咖, 我估係在citysuper買的宇治抹茶呢!

    回覆刪除
  28. 好味!
    [版主回覆08/17/2011 23:32:00]:)

    回覆刪除
  29. Hi, 你好, 你個Opera真係整得好靚吖~~~
    [版主回覆08/17/2011 23:32:00]第一次整, 都算成功了, 同心協力呀!

    回覆刪除