2011年4月24日 星期日

擦膠印仔大件事

各位印仔同學仔要注意了!!!


雕印仔不足一年, 用的多數是香港買的便宜膠片, 在日本和香港買的靚厚膠總不捨得多用........


那知今天拿出半年前的印仔, 一看.......愣了!!!  整片印仔變了好像香口膠一樣.....溶了 :O :O :O 嚇得我拿出其他印仔檢查.......結果發現大概10%的膠印出現不同程度的溶化現象.


我的印仔都是用保鮮紙小心包好, 放在廳子的盒子中, 沒有被光照射, 也沒有高溫.


可能某一批次的膠出了問題吧......各位同學仔, 如果想雕一些想長久保存的印仔, 還是買一些靚的日本或彷日本的厚膠安全點.



9 則留言:

  1. 吓﹗咁我睇下我個肥曲印先,求神拜佛,唔好出事啊
     
    [版主回覆04/24/2011 20:21:00]冇問題丫, 幫妳雕過囉 :) 我留晒底的 :)
    好似又不是塊塊係咁, 可能一批批貨.

    回覆刪除
  2. 請問邊樹有靚的日本膠擦雕刻材料賣?
    上次去台灣買了一些書籍和雕刻刀試玩過, 都幾難呀!
    [版主回覆04/29/2011 22:05:00]暫時我只知旺角的zakka farm有得賣, 但貨量好少咋, 唉, 日本又去不成......
    http://hk.88db.com/hk/My88DB/memberinfo.aspx?MemberID=219498

    回覆刪除
  3. 即刻去check, 無事呢!
    [版主回覆04/29/2011 22:06:00]可能一批批貨啦, 不過冇識認, 唔知邊d會溶....

    回覆刪除
  4.          嘩,咁驚!!
    [版主回覆04/29/2011 22:07:00]呢次大鑊, 冇貨用.

    回覆刪除
  5. 呢個係美芯勞作有得買既係好容易溶架....小心小心
    [版主回覆04/29/2011 22:07:00]哎呀, 妳都知呀~~~~~

    回覆刪除
  6. 美心果d用黎初學試落刀就話唧, 其實係唔掂架. 反而十蚊店既就冇乜問題, 我只係用紙隔住咁放咋, 都冇事.
    [版主回覆04/29/2011 22:08:00]十蚊店的我都用過, 質地比較脆易裂........不過都冇法子啦,  入返d課先.....

    回覆刪除
  7. 十蚊店既都你話脆呀? 咁你真係冇乜用cheap野既經驗啦!
    [版主回覆04/30/2011 21:34:00]美心嘅都好cheap了, 可惜唔惦.

    回覆刪除
  8. 我都試用Dcheap膠黎刻...結果都係溶溶地...所以依家淨係會買D靚既膠咋~
    [版主回覆05/11/2011 11:54:00]哎呀, 我d作品仔危危乎喇!!!

    回覆刪除
  9. 真係要小心呀!

    回覆刪除